3D Studio MAX 2 w praktyce

- Data wydania
- 1998-11-27
- Autor
- Joanna I Maciej Pasek
- Język
- polski
- Wydawca
- Helion
- ISBN
- 8371970250
- Ocena
- Kategoria
- Informatyka, Matematyka
Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).
Zarys książki pt. "3D Studio MAX 2 w praktyce" autorstwa Joanna I Maciej Pasek
Jest to książka od której powinieneś rozpoczynać swoją przygodę z MAX-em. wykonaj opisane w niej przykłady a zapoznasz się z podstawowymi technikami modelowania i animowania. książka pozwala nawet zupełnie niezorientowanemu czytelnikowi "oswoić" się z tak potężnym i skomplikowanych narzędziem jakim jest MAX. Jeśli nigdy nie korzystałeś z programów do renderingu, a chcesz praktycznie wykorzystywać 3D Studio, to swą przygodę w wirtualnej przestrzeni powinieneś zacząć od zapoznania się z tą właśnie książką. Książki opisujące zaawansowane funkcje renderingu i animacji zakładają, że Czytelnik pracował już we wcześniejszych wersjach 3D Studio lub przestudiował instrukcję użytkownika programu i posiada pewne doświadczenie. Ta książka zaczyna od podstaw. Znajdziesz w niej podstawy obsługi programu, metody oglądania wirtualnego świata i zapoznasz się z podstawowymi elementami MAX-a. Wszystkie te wiadomości zdobędziesz na praktycznych przykładach, które poprowadzą Cię "za rękę", krok po kroku. Potrzebne polecenia poznasz wykonując kolejne operacje, zilustrowane czytelnymi i opisanymi zrzutami ekranów. Trudniejsze miejsca dodatkowo opatrzone są obszernymi komentarzami i uwagami, pozwalającymi nawet początkującemu Czytelnikowi dokładnie zrozumieć istotę zagadnienia. Szybko przekonasz się, jak niewiele poleceń potrzeba, aby samodzielnie tworzyć proste, lecz efektowne sceny i animacje. Podstawy obsługi programu Precyzyjne metody tworzenia obiektów Modelowanie za pomocą modyfikacji Wykorzystanie listy modyfikacji obiektu Animowanie obiektów Łączenie hierarchiczne obiektów Animowane pola sił Animowane efekty atmosferyczne Wykorzystanie różnych kontrolerów animacji Praca w oknie Track View Generowanie lustrzanych odbić Animowanie kamer i oświetlenia Tworzenie materiałów złożonych, mapowanych i maskowanych Wykorzystanie własnych siatek konstrukcyjnych Precyzyjne transformowanie obiektów Wytłaczanie obiektów złożonych Wprowadzanie efektów specjalnych w oknie Video Post Tworzenie animowanych materiałów Renderowanie animacji
Czy książka "3D Studio MAX 2 w praktyce" jest dostępna na chomikuj?
To pytanie jest zadawane przez setki ludzi każdego wieczora. Nie warto tracić czas na poszukiwanie pirackich źródeł, krzywdząc przy tym prawo autorskie, które jest bardzo istotne dla każdego pisarza. Wspieraj legalną kulturę, korzystając z serwisów tj. Amazon, Empik oraz Gandalf. Księżkę 3D Studio MAX 2 w praktyce prawdopodobnie można tam kupić lub przeczytać bez limitów i wielkich opłat. Została wydana w roku 1998. Natomiast dokładną premierę miała w 1998-11-27 Co więcej, książka 3D Studio MAX 2 w praktyce wpisuje się w gatunek Informatyka, Matematyka. Książka ukazał się dzięki wydawnictwu Helion.
Zgłoś naruszenie praw autorskich