3D Studio MAX 2 w praktyce

3D Studio MAX 2 w praktyce chomikuj pdf

Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić 3D Studio MAX 2 w praktyce. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).

Data wydania
1998-11-27
Autor
Joanna I Maciej Pasek
Język
polski
Wydawca
Helion
ISBN
8371970250
Ocena
9.00 / 10.00
Kategoria
Informatyka, Matematyka

Zarys książki pt. "3D Studio MAX 2 w praktyce" autorstwa Joanna I Maciej Pasek

Jest to książka od której powinieneś rozpoczynać swoją przygodę z MAX-em. wykonaj opisane w niej przykłady a zapoznasz się z podstawowymi technikami modelowania i animowania. książka pozwala nawet zupełnie niezorientowanemu czytelnikowi "oswoić" się z tak potężnym i skomplikowanych narzędziem jakim jest MAX. Jeśli nigdy nie korzystałeś z programów do renderingu, a chcesz praktycznie wykorzystywać 3D Studio, to swą przygodę w wirtualnej przestrzeni powinieneś zacząć od zapoznania się z tą właśnie książką. Książki opisujące zaawansowane funkcje renderingu i animacji zakładają, że Czytelnik pracował już we wcześniejszych wersjach 3D Studio lub przestudiował instrukcję użytkownika programu i posiada pewne doświadczenie. Ta książka zaczyna od podstaw. Znajdziesz w niej podstawy obsługi programu, metody oglądania wirtualnego świata i zapoznasz się z podstawowymi elementami MAX-a. Wszystkie te wiadomości zdobędziesz na praktycznych przykładach, które poprowadzą Cię "za rękę", krok po kroku. Potrzebne polecenia poznasz wykonując kolejne operacje, zilustrowane czytelnymi i opisanymi zrzutami ekranów. Trudniejsze miejsca dodatkowo opatrzone są obszernymi komentarzami i uwagami, pozwalającymi nawet początkującemu Czytelnikowi dokładnie zrozumieć istotę zagadnienia. Szybko przekonasz się, jak niewiele poleceń potrzeba, aby samodzielnie tworzyć proste, lecz efektowne sceny i animacje. Podstawy obsługi programu Precyzyjne metody tworzenia obiektów Modelowanie za pomocą modyfikacji Wykorzystanie listy modyfikacji obiektu Animowanie obiektów Łączenie hierarchiczne obiektów Animowane pola sił Animowane efekty atmosferyczne Wykorzystanie różnych kontrolerów animacji Praca w oknie Track View Generowanie lustrzanych odbić Animowanie kamer i oświetlenia Tworzenie materiałów złożonych, mapowanych i maskowanych Wykorzystanie własnych siatek konstrukcyjnych Precyzyjne transformowanie obiektów Wytłaczanie obiektów złożonych Wprowadzanie efektów specjalnych w oknie Video Post Tworzenie animowanych materiałów Renderowanie animacji

Czy książka "3D Studio MAX 2 w praktyce" jest dostępna na chomikuj?

To pytanie jest zadawane przez setki ludzi każdego wieczora. Nie warto tracić czas na poszukiwanie pirackich źródeł, krzywdząc przy tym prawo autorskie, które jest bardzo istotne dla każdego pisarza. Wspieraj legalną kulturę, korzystając z serwisów tj. Amazon, Empik oraz Gandalf. Księżkę 3D Studio MAX 2 w praktyce prawdopodobnie można tam kupić lub przeczytać bez limitów i wielkich opłat. Została wydana w roku 1998. Natomiast dokładną premierę miała w 1998-11-27 Co więcej, książka 3D Studio MAX 2 w praktyce wpisuje się w gatunek Informatyka, Matematyka. Książka ukazał się dzięki wydawnictwu Helion.

Zgłoś naruszenie praw autorskich

Książki przeglądane przez innych

Configuring SAP R/3 FI/CO

Configuring SAP R/3 FI/CO is the only book of its kind: a detailed, practical guide to configuring R/3's two most popular modules. Written by the experts responsible for R/3 configuration in a Fortune 200 company,... Przejdź do książki

Photoshop 5 f/x – tekstury

Dlaczego dinozaury w "Parku Jurajskim" wyglądają tak łudząco prawdziwie, podczas gdy animacje, które wykonujemy sami, często są bezbarwne i komputerowo sterylne? Czy to dlatego, że tam w Hollywood mają lepszy sprzęt? Nie, jest ważniejszy powód:... Przejdź do książki

UNIX użytkowanie i administrowanie

Doskonała książka dla użytkowników i początkujących administratorów systemu Unix. Jest niezastąpiona dla użytkowników Internetu.Unix to jeden z najpopularniejszych w świecie wielodostępnych i wielozadaniowych systemów operacyjnych, stosowany w większości współczesnych komputerów.W książce tej znajdziesz:opisy podstawowych cech... Przejdź do książki

Inventor. Pierwsze kroki

Książka opisuje Inventor v. 2009Wkrocz w świat projektowania 3DJak definiować parametry projektu?W jaki sposób korzystać z narzędzi projektowych?Jak generować dokumentację techniczną?Inventor, opracowany i sprzedawany przez firmę Autodesk, to program typu CAD, pozwalający na zamodelowanie projektowanego... Przejdź do książki

CCNA Security 210-260 Oficjalny przewodnik.. Przygotowanie do egzaminu na certyfikat

CCNA Security 210-260 Oficjalny przewodnik. Przygotowanie do egzaminu na certyfikat to najlepszy podręcznik, którego tematyka skupia się na celach egzaminu CCNA Implementing Cisco Network Security (IINS) 210-260.Specjaliści od Cisco Security, Omar Santos i John Stuppi,... Przejdź do książki

Fireworks 3. Biblia

"Fireworks 3. Biblia" zawiera zadziwiającą liczbę informacji na temat aplikacji Fireworks oraz szczegóły pozwalające opanować wszystkie możliwości tego programu" -- tak ocenił tę książkę Dennis Griffin, wiceprezes Fireworks Development w firmie Macromedia.Stwórz poruszające grafiki internetowe.Zbuduj... Przejdź do książki

Red Hat Linux 7.2. Ćwiczenia praktyczne

Potrzebujesz informacji na temat podstaw użytkowania jednego z najbardziej popularnych systemów linuksowych -- Red Hat Linuxa? Koniecznie przeczytaj tę książkę! Dowiesz się z niej wszystkiego, co konieczne o:wymaganiach sprzętowych systemu Linux,instalowaniu systemu w trybie Workstation,systemie... Przejdź do książki

Poser 4

Poser 4 to rewolucyjne rozwiązanie w dziedzinie komputerowej animacji. Dzięki temu narzędziu, nawet początkującygrafik zdolny będzie do konstruowania zachwycających płynnością i naturalnością ruchów sekwencji animacji postaciludzkich i zwierzęcych. Poser 4 pozwala nadać postaci nie tylko... Przejdź do książki

Euro a integracja europejskich rynków finansowych (wyd. III zmienione). Rozdział 4. Euro a procesy alokacji kapitału w Unii Europejskiej

Integracja walutowa jest kluczowym elementem procesu integracji krajów europejskich trwającego ponad pół wieku i ma kluczowe znaczenie dla efektywności procesu integracji rynków finansowych w Unii Europejskiej. Zastąpienie walut narodowych wybranych krajów europejskich przez jedną wspólną... Przejdź do książki

Photoshop. Efekty Specjalne.

Cyfrowa obróbka grafiki i zdjęć daje ogromne pole do popisu projektantom publikacji drukowanych i witryn WWW oraz fotografom. Standardowe już zastosowania aplikacji graficznych, takie jak poprawa kontrastu, korekta kolorów i prostowanie "uciekających" linii, to tylko... Przejdź do książki

Edgecam. Wieloosiowe toczenie CNC

Odkryj możliwości programowania maszyn CNC z Edgecamem!Poznaj środowisko Edgecam i znajdujące się w nim narzędziaNaucz się przygotowywać modele do obróbkiDowiedz się, jak definiować i wybierać narzędzia oraz strategieOdkryj możliwości symulacji i wizualizacji obróbkiSzybka i tania... Przejdź do książki

JAVA. Uniwersalne techniki programowania. Rozdział 9-10

Rozdziały 9-10 z publikacji pt."JAVA. Uniwersalne techniki programowania", redakcja naukowa Krzysztof Barteczko. Rozdział 9 Kolekcje; Rozdział 10 Przetwarzanie strumieniowe. Książka przedstawia sposoby i techniki programowania użyteczne we wszelkich zastosowaniach języka Java. W publikacji akcentowany jest... Przejdź do książki