A może zmienisz zdaniea Sekrety perswazyjnego pisania

A może zmienisz zdaniea Sekrety perswazyjnego pisania chomikuj pdf

Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić A może zmienisz zdaniea Sekrety perswazyjnego pisania. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).

Data wydania
2008-01-01
Autor
Lindsay Camp
Liczba stron
232 strony
Czas czytania
3 godziny i 52 minuty
Język
polski
Wydawca
Onepress
ISBN
9788324613885
Ocena
6.00 / 10.00
Kategoria
Biznes, Finanse

Zarys książki pt. "A może zmienisz zdaniea Sekrety perswazyjnego pisania" autorstwa Lindsay Camp

Podrzuć słowo: * zwięzłe i klarowne * dowcipne i intrygujące * kunsztowne i barwne * fachowe i poprawne a otrzymasz sowitą zapłatę! lindsay camp jest niebezpiecznym człowiekiem, a to jest niebezpieczna książka. Pod tą czarującą fasadą kryje się rewolucyjna myśl, że słowa mogą zmieniać ludzi, organizacje i świat. Cóż jeszczea Wiem, dałem się przekonać, ale John Simmons, autor We, Me, Them && It: How to write powerfully for business Lekcje pisania od

Czy książka "A może zmienisz zdaniea Sekrety perswazyjnego pisania" jest dostępna na chomikuj?

To pytanie jest zadawane przez setki ludzi każdego wieczora. Nie warto tracić czas na poszukiwanie pirackich źródeł, krzywdząc przy tym prawo autorskie, które jest bardzo istotne dla każdego pisarza. Wspieraj legalną kulturę, korzystając z serwisów tj. Amazon, Empik oraz Gandalf. Księżkę A może zmienisz zdaniea Sekrety perswazyjnego pisania prawdopodobnie można tam kupić lub przeczytać bez limitów i wielkich opłat. Została wydana w roku 2008. Natomiast dokładną premierę miała w 2008-01-01 Co więcej, książka A może zmienisz zdaniea Sekrety perswazyjnego pisania wpisuje się w gatunek Biznes, Finanse. Książka liczy dokładnie 232 strony, co przekłada się średnio na 3 godziny i 52 minuty czytania, zakładając, że przeczytanie jednej strony zajmie Ci minutę. Książka ukazał się dzięki wydawnictwu Onepress.

Zgłoś naruszenie praw autorskich

Książki przeglądane przez innych

Marketing ukierunkowany – Pinson Linda i inni

Publikacja zawiera wskazówki na temat tego, w jaki sposób można :określić bieżące tendencje kupujących przy użyciu demograficznych i psychologicznychzanalizować konkurencjęzbadać rynek i wyodrębnić opłacalne dla firmy nisze rynkowezbudować lojalność klientów Przejdź do książki

15 Questions About Online Advertising

The real question of course is: Does online advertising work?Unfortunately, it's impossible to give a simple answer to this apparently straightforward question.For starters, this is not a single question, but at least three different ones.The... Przejdź do książki

Segmentacja rynku

Efektywna segmentacja, pozwalająca precyzyjnie zidentyfikować docelowe grupy klientów, jest na dzisiejszym rynku warunkiem rentowności i sukcesu większości firm. Umiejętne jej przeprowadzenie umożliwia stworzenie optymalnej, dostosowanej do trudnych warunków konkurencyjnych strategii marketingowej. W książce przedstawiono przebieg... Przejdź do książki

Zarządzanie wartością spółki kapitałowej

Zarządzanie wartością to koncepcja, która stała się obecnie podstawowym narzędziem kierowania Zarządzanie wartością to koncepcja, która stała się obecnie podstawowym narzędziem kierowania przedsiębiorstwem. Poszerza ona zakres finansowych celów działalności przedsiębiorstwa o troskę nie tylko o... Przejdź do książki

Przewodnik dla lidera

Zostałeś mianowany pierwszoliniowym kierownikiem, team leaderem lub mistrzem zmianowym? Dostałaś awans na kolejny szczebel w organizacyjnej hierarchii?W ocenie pracowniczej niezbyt dobrze wypadły twoje kompetencje przywódcze?Wylądowałaś na szczycie i rozmyślasz o tym, co sama masz dalej... Przejdź do książki

Delegowanie władzy

Są dwie kategorie szefów, z którymi niktnie chce pracować: ci, którzy wszystko zwalają na innych,i ci, którzy wszystko " muszą" zrobić sami.Delegowame władzy to ten trzeci sposób jej sprawowania-jedyny, który gwarantuje pozytywne efekty.Jeśli jesteś lub... Przejdź do książki

Kanały dystrybucji – kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 3. Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji

Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystry­bucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany. Dla lepszego zrozumienia poruszanej problematyki Autor trafnie dobiera przykłady oraz umiejętnie... Przejdź do książki

Ekonomia kapitału ludzkiego

Prezentowana publikacja zawiera obszerne fragmenty dzieł Schultza, które pozwalają na prześledzenie drogi naukowej tego wybitnego autora. Wśród zamieszczonych opracowań Czytelnik znajdzie:analizę zagadek ekonomicznych związanych z ubóstwem,rozważania na temat konieczności inwestowania w umiejętności i wiedzę, głównie... Przejdź do książki

Bitcoin. Wirtualna waluta Internetu

Zanim na świecie pojawiły się pieniądze, w handlu dominowała wymiana towarowa. Jednak była ona dość niewygodna, więc już w VII wieku p.n.e. złotnicy i kupcy zaczęli wybijać z drogocennych kruszców monety, przeznaczone do płacenia za... Przejdź do książki

Czysty biznes. Etyka biznesu w działaniu

Etyka biznesu jest zastosowaniem ogólnych zasad do problemów związanych z biznesem. Nie jest etyka prawem, kontraktem, religią, poświęceniem, cierpieniem, nauką wartością czy altruizmem. Etyka jest uniwersalna, gdyż takie są zasady etyczne leżące u jej podłoża.... Przejdź do książki