E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji

E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji chomikuj pdf
Data wydania
2008-01-01
Autor
Konrad Pankiewicz
Liczba stron
232 strony
Czas czytania
3 godziny i 52 minuty
Język
polski
Wydawca
Helion
ISBN
9788324620531
Ocena
6.00 / 10.00
Kategoria
Biznes, Finanse

Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).

Zarys książki pt. "E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji" autorstwa Konrad Pankiewicz

Otaczają Cię proste, oczywiste rozwiązania, które mogą szokująco zwiększyć Twoje dochody, znaczenie, wpływy i przyczynić się do Twojego sukcesu. Rzecz w tym, że ich nie dostrzegasz.Jay Abraham E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie. Oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i znacząco zwiększa efektywność podejmowanych działań. W Polsce właśnie zaczyna się era marketingu online, więc jeśli w swojej pracy stawiasz na skuteczność, najwyższy

Czy książka "E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji" jest dostępna na chomikuj?

To pytanie jest zadawane przez setki ludzi każdego wieczora. Nie warto tracić czas na poszukiwanie pirackich źródeł, krzywdząc przy tym prawo autorskie, które jest bardzo istotne dla każdego pisarza. Wspieraj legalną kulturę, korzystając z serwisów tj. Amazon, Empik oraz Gandalf. Księżkę E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji prawdopodobnie można tam kupić lub przeczytać bez limitów i wielkich opłat. Została wydana w roku 2008. Natomiast dokładną premierę miała w 2008-01-01 Co więcej, książka E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji wpisuje się w gatunek Biznes, Finanse. Książka liczy dokładnie 232 strony, co przekłada się średnio na 3 godziny i 52 minuty czytania, zakładając, że przeczytanie jednej strony zajmie Ci minutę. Książka ukazał się dzięki wydawnictwu Helion.

Zgłoś naruszenie praw autorskich

Książki przeglądane przez innych

Klasyfikacja budżetowa w praktyce

Od 1 stycznia i 1 marca 2017 r. weszły w życie istotne zmiany dla jednostek sektora finansów publicznych w rozporządzeniu ministra finansów z 2 marca 2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i... Przejdź do książki

Prywatyzując Polskę

Prywatyzując Polskę Elizabeth Dunn to książka o tym, jak zmienia się współczesny kapitalizm. Na polskim przykładzie opisuje symptomy przechodzenia od tradycyjnego, fordowskiego systemu produkcji do nowego kapitalizmu elastycznego . Szczególnie jaskrawo widać ten proces w... Przejdź do książki

Podstawy przedsiębiorczości. Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych

z wielką satysfakcją można odnotować fakt, że przygotowany podręcznik do nauki przedsiębiorczości można zalecić nie tylko szkołom średnim, a także szerszemu gronu czytelników. Napisany jest bowiem przystępnie, a przy tym ma charakter kompleksowy, tj. zawiera... Przejdź do książki

Intelektualiści a socjalizm

Sięgając po ten esej Czytelnik może poznać tajniki wdrażania pewnych koncepcji przez ludzi określonych przez Hayeka mianem „zawodowych sprzedawców idei”. Typowy współczesny intelektualista czy też „autorytet moralny” nie musi posiadać specjalnej wiedzy o niczym szczególnym,... Przejdź do książki

Innowacje w Gospodarce ZARZĄDZANIE- MARKETING- LOGISTYKA

 Wprowadzenie na rynek nowego produktu to proces długotrwały i wymagający szczegółowego zaplanowania działań. Poszukiwanie pomysłu na nowy produkt powinno być  poprzedzone przeprowadzeniem profesjonalnej segmentacji rynku. Pozwoli ona zawęzić obszar poszukiwań i skupić się na oczekiwaniach... Przejdź do książki

Elastyczność zatrudnienia w organizacji

W ostatnich dwóch dekadach dokonuje się w organizacjach funkcjonujących w Polsce proces ewolucji modelu zatrudnienia w kierunku modelu elastycznego. Przejawia się on w zastępowaniu typowej formy zatrudnienia - formami elastycznymi.Przedmiotem niniejszej monografii jest elastyczność zatrudnienia... Przejdź do książki

Wyróżniaj się lub zgiń. Jak przetrwać w erze morderczej konkurencji?

Jack Trout tym razem pokazuje nam nie tylko jak wyróżnić swój produkt, ale także dlaczego mamy to zrobić. Wszystko to uzupełniają przypadki dobrego i złego różnicowania, które doprowadziły albo do sukcesu, albo jak wskazuje sam... Przejdź do książki

Mikroekonomia dla studiów licencjackich

Mikroekonomia dla studiów licencjackich powstała jako owoc wieloletnich wykładów z mikroekonimii, prowadzonych przez autorkę na studiach dziennych, wieczorowych i zaocznych, oraz z uwzględnieniem najnowszej literatury przedmiotu. Przejdź do książki

HR Business Partner. Praktyczne rozwiązania budowania wysokoefektywnych organizacji

„W Polsce koncepcja HR Business Partneringu znajduje się obecnie w szczytowej fazie zainteresowania i rozwoju, potrzebne są zatem opracowania, które mogą przybliżyć tę ideę i ułatwić jej wdrażanie do praktyki firm.Kim więc powinien być HR... Przejdź do książki

Marketing

Znajomość marketingu stała się kluczem do sukcesu we współczesnym biznesie. Nie wystarczy bowiem zaoferować na rynku odpowiedni towar czy rodzaj usług, równie ważna jest umiejętna ich sprzedaż. Niniejsza książka wyjaśnia zatem w sposób przystępny i... Przejdź do książki

The Eye

In-depth profiles of eighty leading creative directors, attempting to put across common understandings of how best to develop and enact your vision in the intersection of creativity and business success. Przejdź do książki