E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji

E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji chomikuj pdf

Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).

Data wydania
2008-01-01
Autor
Konrad Pankiewicz
Liczba stron
232 strony
Czas czytania
3 godziny i 52 minuty
Język
polski
Wydawca
Helion
ISBN
9788324620531
Ocena
6.00 / 10.00
Kategoria
Biznes, Finanse

Zarys książki pt. "E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji" autorstwa Konrad Pankiewicz

Otaczają Cię proste, oczywiste rozwiązania, które mogą szokująco zwiększyć Twoje dochody, znaczenie, wpływy i przyczynić się do Twojego sukcesu. Rzecz w tym, że ich nie dostrzegasz.Jay Abraham E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie. Oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i znacząco zwiększa efektywność podejmowanych działań. W Polsce właśnie zaczyna się era marketingu online, więc jeśli w swojej pracy stawiasz na skuteczność, najwyższy

Czy książka "E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji" jest dostępna na chomikuj?

To pytanie jest zadawane przez setki ludzi każdego wieczora. Nie warto tracić czas na poszukiwanie pirackich źródeł, krzywdząc przy tym prawo autorskie, które jest bardzo istotne dla każdego pisarza. Wspieraj legalną kulturę, korzystając z serwisów tj. Amazon, Empik oraz Gandalf. Księżkę E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji prawdopodobnie można tam kupić lub przeczytać bez limitów i wielkich opłat. Została wydana w roku 2008. Natomiast dokładną premierę miała w 2008-01-01 Co więcej, książka E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji wpisuje się w gatunek Biznes, Finanse. Książka liczy dokładnie 232 strony, co przekłada się średnio na 3 godziny i 52 minuty czytania, zakładając, że przeczytanie jednej strony zajmie Ci minutę. Książka ukazał się dzięki wydawnictwu Helion.

Zgłoś naruszenie praw autorskich

Książki przeglądane przez innych

Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp!

Sprawdź, jak tworzyć najlepsze logotypy!Po czym poznać dobre logo?Jak wycenić projekt?Na co zwrócić szczególną uwagę przy projektowaniu logo?Czy wiesz, czym jest "dobre logo"? Dobre logo to takie, które przez kilkadziesiąt lat nie uległo zasadniczym zmianom.... Przejdź do książki

Giełda i psychologia. Behawioralne aspekty inwestowania na rynku papierów wartościowych

Obok analizy fundamentalnej, portfelowej oraz popularnej wśród inwestorów analizy technicznej coraz większe uznanie uczestników rynku znajdują finanse behawioralne, czyli psychologiczne podejście do rynku papierów wartościowych. Niniejsza praca wpisuje się w ten ostatni nurt.W książce opisano... Przejdź do książki

Marketing szeptany : z ust do ust : jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu

Ludzie twoją reklamąTwórz porywające historie, o których warto mówićMiasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezpłatnie... Na żądanie tysięcy telewidzów. Bajecznie skuteczny marketing bez dużego budżetu,... Przejdź do książki

Innowacje przyszłością rozwoju gospodarki – Część I

Innowacja jest skuteczną realizacją pomysłów w organizacji. W tym ujęciu, kreatywność przez osobisty wkład i zespołów jest punktem wyjścia dla innowacji, jest to konieczne, ale nie wystarczającym warunkiem sukcesu innowacji. Zależy od innych czynników, jak... Przejdź do książki

Podstawy mikroekonomii

Podstawowy kurs zasad makroekonomii i mikroekonomii to abecadło każdego menedżera. Kurs taki pozwala studentom i menedżerom poznać wiele tematów i technik niezbędnych w dalszym kształceniu w dziedzinie biznesu i ekonomii, oraz odpowiedzialnie podejmować decyzje jako... Przejdź do książki

Konsumpcja w wielkomiejskich gospodarstwach domowych w Polsce w okresie kryzysu finansowo-ekonomicznego

Analiza teorii dotyczących zarówno konsumpcji, jak i wyniki badań własnych, wykorzystujących metodę wywiadów bezpośrednich wśród konsumentów wybranych miast Polski, miały istotny wpływ na całokształt problematyki tej monografii, która dotyczy kształtowania się konsumpcji w wielkomiejskich gospodarstwach... Przejdź do książki

Leasing – zmiany wynikające z MSSF 16

Najistotniejsze zmiany dotyczą ujmowania umów leasingu w księgach rachunkowych leasingobiorców. Trzeba też pamietać, że sprawozdania finansowe leasingodawców zostaną rozszerzone o dodatkowe ujawnienia. Poznaj szczegóły dotyczace zmian. Przejdź do książki

Badania jakościowe metody i zastosowania

Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy menedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań.Niezbędna staje się w szczególności aktualna, wiarygodna i... Przejdź do książki

Wiedza i władza

George Gilder, pisarz, którego najczęściej cytował prezydent Ronald Reagan, powraca z nową, przełomową teorią kapitalizmu.W "Wiedzy i władzy" Gilder przedstawia nową teorię tłumaczącą wytwarzanie bogactwa w kapitalizmie i opisuje, jak amerykańska gospodarka może odzyskać żywotność... Przejdź do książki

Jednominutowy Negocjator

Poznaj sekrety Jednominutowego Negocjatora!Umiejętność negocjowania ma wpływ na każdy aspekt naszego życia, począwszy od kontraktów zawieranychw pracy poprzez relacje z rodziną i sąsiadami po transakcje, które zawieramy jako klienci. A jednak większość ludzi wszelkimi sposobami... Przejdź do książki

CRM Zarządzanie kontaktami z klientami

Książka opisuje:* Czym jest CRM i jak za jego pomocą zarządzać relacjami z klientem?* Jak budować partnerskie kontakty z klientem i związać go z firmą?* Jak WAP, UMTS, telefonia komórkowa, Internet, intranet, extranet czy telewizja... Przejdź do książki

Zasoby ludzkie – planowanie i zarządzanie

Pracownicy są najważniejszym kapitałem firmy. Od ich profesjonalizmu zależy sukces firmy i jej dalszy rozwój. Należy ich więc dobierać z rozwagą. Przejdź do książki