E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji

E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji chomikuj pdf
Data wydania
2008-01-01
Autor
Konrad Pankiewicz
Liczba stron
232 strony
Czas czytania
3 godziny i 52 minuty
Język
polski
Wydawca
Helion
ISBN
9788324620531
Ocena
6.00 / 10.00
Kategoria
Biznes, Finanse

Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).

Zarys książki pt. "E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji" autorstwa Konrad Pankiewicz

Otaczają Cię proste, oczywiste rozwiązania, które mogą szokująco zwiększyć Twoje dochody, znaczenie, wpływy i przyczynić się do Twojego sukcesu. Rzecz w tym, że ich nie dostrzegasz.Jay Abraham E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie. Oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i znacząco zwiększa efektywność podejmowanych działań. W Polsce właśnie zaczyna się era marketingu online, więc jeśli w swojej pracy stawiasz na skuteczność, najwyższy

Czy książka "E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji" jest dostępna na chomikuj?

To pytanie jest zadawane przez setki ludzi każdego wieczora. Nie warto tracić czas na poszukiwanie pirackich źródeł, krzywdząc przy tym prawo autorskie, które jest bardzo istotne dla każdego pisarza. Wspieraj legalną kulturę, korzystając z serwisów tj. Amazon, Empik oraz Gandalf. Księżkę E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji prawdopodobnie można tam kupić lub przeczytać bez limitów i wielkich opłat. Została wydana w roku 2008. Natomiast dokładną premierę miała w 2008-01-01 Co więcej, książka E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji wpisuje się w gatunek Biznes, Finanse. Książka liczy dokładnie 232 strony, co przekłada się średnio na 3 godziny i 52 minuty czytania, zakładając, że przeczytanie jednej strony zajmie Ci minutę. Książka ukazał się dzięki wydawnictwu Helion.

Zgłoś naruszenie praw autorskich

Książki przeglądane przez innych

Wizjonerzy, sceptycy, łowcy okazji… Profile psychologiczne inwestorów giełdowych

Każdy gracz giełdowy musi nauczyć się obserwować samego siebie, by dowiedzieć się, w jaki sposób jego osobowość wpływa na jego decyzje inwestycyjne. Być może są osobowości, które gwarantują sukces, być może są takie, które skazują... Przejdź do książki

Efektywność osobista i biznesowa

Efektywność osobista i biznesowa decydują w dużej mierze o realizacji dwóch, pozornie sprzecznych, marzeń: by zarówno odnieść sukces i być szczęśliwym człowiekiem. Ta? książką chcemy udowodnić, że sukces i szczęście są możliwe równolegle. Chcemy Cię... Przejdź do książki

Trzecia fala. Wizja gospodarki przyszłości

Odwołując się do swojego kilkudziesięcioletniego doświadczenia jako pioniera w dziedzinie przedsiębiorczości oraz inwestowania, Steve Case oświadcza, że wkraczamy w nową erę. Nadchodzi trzecia fala internetu, która radykalnie zmieni najważniejsze gałęzie gospodarki i doprowadzi do odrodzenia... Przejdź do książki

Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą.

Twój najcenniejszy kapitał.Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie... Przejdź do książki

Psychologia sprzedaży – droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy

Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość.... Przejdź do książki

Dotacje na szkolenia Chętnych mnóstwo, pieniędzy niedużo

Zasady wsparcia z Krajowego Funduszu SzkoleniowegoLawina podań do służb zatrudnieniaDo końca 2015 roku korzystanie przez pracodawców z pieniędzy KrajowegoFunduszu Szkoleniowego było mocno ograniczone. Dofinansowanie szkoleń można było bowiem uzyskać wyłącznie na kształcenie osób, które ukończyły... Przejdź do książki

Wizualny młotek

Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki przekazu. Dziś sukces marki wymaga... Przejdź do książki

Koszty w firmie – minimalizacja ryzyka zawodowego

Ebook porusza tematykę  zwiększania poziomu bezpieczeństwa oraz zmniejszanie nakładów finansowych w firmie poprzez minimalizację ryzyka zawodowego. Sposoby ograniczania ryzyka zawodowego, plany działań profilaktycznych, właściwe przygotowanie pracowników to działania, które mają bezpośredni wpływ na koszty w... Przejdź do książki

Selekcja zawodowa

Pomoc w znalezieniu i zatrudnieniu odpowiednich pracowników jest często podejmowanym przez psychologów zadaniem. Najważniejszym jego elementem jest trafna diagnoza możliwości kandydatów do pracy. W chwili obecnej dysponujemy wieloma metodami, które mogą być użyte przy opracowywaniu... Przejdź do książki

Arcymistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone

Sprzedawca w dążeniu do ideałuDlaczego każdy dobry handlowiec powinien nadal podnosić kwalifikacje? Jeśli nie dla własnej satysfakcji, to może po prostu dla pieniędzy? Oto kilka faktów z praktyki działu handlowego.- Słabi handlowcy szybko rezygnują lub... Przejdź do książki