Jak być dobrym dla siebie. Życie bez presji otoczenia, przygnębienia i poczucia winy

Jak być dobrym dla siebie. Życie bez presji otoczenia, przygnębienia i poczucia winy chomikuj pdf

Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić Jak być dobrym dla siebie. Życie bez presji otoczenia, przygnębienia i poczucia winy. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).

Data wydania
2018-10-11
Autor
Kristin Neff
Język
polski
Wydawca
Stu­dio Astrop­sy­cho­lo­gii
ISBN
9788373779488
Ocena
8.00 / 10.00
Kategoria
Poradniki

Wprowadzenie do książki pt. "Jak być dobrym dla siebie. Życie bez presji otoczenia, przygnębienia i poczucia winy" autorstwa Kristin Neff

Czy poznałeś już sposób na uwolnienie się spod presji otoczenia? często czujesz, że otoczenie wywiera na Ciebie ciągłą presję, a znani ludzie mówią, jak masz żyć? Media społecznościowe kształtują standardy, a Ty nie możesz za nimi nadążyć i masz wrażenie, że jesteś zupełnie bezwartościowy? Prawda jest taka, że zawsze będzie ktoś ponad nami, gdyż zwyczajnie nie można być dobrym w każdej dziedzinie. Wystarczy jednak, że Ty będziesz najlepszą, najmądrzejszą i najszczęśliwszą wersją siebie. A dzięki niniejszej publikacji dowiesz się, jak tego dokonać bez żadnych wymówek i ograniczeń. Weź głęboki oddech i nabierz dystansu Wielu z nas nie może sprostać wymaganiom narzucanym przez otoczenie, co powoduje przygnębienie, lęki, a także zaniża poczucie własnej wartości. To właśnie przez brak dystansu i konieczność dorównania komuś za wszelką cenę jesteśmy sfrustrowani i niezadowoleni z życia. Autorka pragnie podzielić się z Tobą swoim doświadczeniem, byś mógł nauczyć się doceniać własne sukcesy, być dobrym dla samego siebie i tym samym osiągnąć największy potencjał. Zaakceptuj swoje słabości i ograniczenia Dzięki zastosowaniu praktycznych i skutecznych ćwiczeń nauczysz się akceptować również swoje słabe strony i zrozumiesz, że posiadanie ograniczeń nie czyni nas gorszymi od innych. Odkryjesz nowe sposoby na nabranie pewności siebie, przez co będziesz bardziej optymistycznie patrzeć na życie. Autorka pokaże Ci, jak przestać stale porównywać się z innymi ludźmi i poprzez odpowiednie podejście pozbyć się kompleksów, które nie pozwalały w pełni cieszyć się życiem. Dokładnie opracowane plany działania ułatwią Ci radzenie sobie z każdą trudną emocjonalnie sytuacją – bez znaczenia czy będzie chodziło o zrzucenie kilogramów, problemy rodzicielskie czy też inne wyzwania dnia codziennego. Zmień podejście do siebie, a życie stanie się przyjemniejsze Ta przełomowa publikacja pomoże Ci zmienić negatywne, niszczące mierniki własnej wartości i sukcesu oraz zastąpić je niedyskryminującym podejściem. Dostrzeżesz, ile radości mogą dawać małe rzeczy i drobne sukcesy, które odnosisz każdego dnia. Pokaże Ci, jak w prosty sposób zaakceptować swoje ograniczenia i słabości, a także zwiększyć poczucie własnej wartości. Zmienisz swoje nastawienie względem siebie oraz otoczenia i zaczniesz być dobrym dla siebie. Bądź dobry również dla siebie

Czy książka "Jak być dobrym dla siebie. Życie bez presji otoczenia, przygnębienia i poczucia winy" jest dostępna na chomikuj?

To pytanie jest zadawane przez dziesiątki ludzi każdego dnia. Nie warto tracić czas na poszukiwanie pirackich źródeł, krzywdząc przy tym prawo autorskie, które jest bardzo istotne dla każdego pisarza. Wspieraj legalną kulturę, korzystając z serwisów tj. Amazon, Empik oraz Gandalf. Księżkę Jak być dobrym dla siebie. Życie bez presji otoczenia, przygnębienia i poczucia winy prawdopodobnie można tam kupić lub przeczytać bez limitów i dużych opłat. Została wydana w roku 2018. Natomiast dokładną premierę miała w 2018-10-11 Co więcej, książka Jak być dobrym dla siebie. Życie bez presji otoczenia, przygnębienia i poczucia winy wpisuje się w gatunek Poradniki. Książka ukazał się dzięki wydawnictwu Stu­dio Astrop­sy­cho­lo­gii.

Zgłoś naruszenie praw autorskich

Książki przeglądane przez innych

The Himalayan Garden. Growing Plants from the Roof of the World

In this unique resource, Jim Jermyn offers not the usual botanical travelogue but instead a horticultural handbook that allows gardeners at far-lower-than-Himalayan elevations to successfully grow those plants that are native to the high Himalaya... Przejdź do książki

Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej – logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II

Czy da się prowadzić firmę bez znaku graficznego, papieru firmowego, ustalenia charakterystycznej kolorystyki? Oczywiście, że tak, ale jest to co najmniej nierozsądne. Tak zwana księga CI nie jest kosztem w budżecie przedsiębiorstwa. Jest inwestycją. Ludzie... Przejdź do książki

Przestań odwlekać i zacznij działać!

3 godziny trwało odwlekanie napisania tego tekstu......który ostatecznie powstał w niecałą godzinę.Jest tak krótki, że przeczytasz go w 5 minut. Nie odkładaj tego na później.Mało tego, aby pomóc Ci uporać się odwlekaniem, zabierzemy Ci zaraz... Przejdź do książki

Jak wytresować kota 2 Techniki zaawansowane

„Wiedza o kotach to dziedzina, przy której fizyka kwantowa wygląda jak ubogi kuzyn ze wsi” – tak twierdzi Autor „Jak wytresować kota”. Postanowił jednak podjąć kolejną próbę wyjaśnienia czytelnikom skomplikowanych meandrów kociego świata.W drugiej części... Przejdź do książki

Inna samotność. Życie w pojedynkę w zatłoczonym świecie

Jak nauczyć się radości z ciszy, zerwania z obsesją ciągłego bycia online i wszystkiego innego, co składa się na dobrą samotność? „Czytanie książki Harrisa jest jak stłuczenie okularów Google’a i patrzenie po raz pierwszy własnymi... Przejdź do książki

Jak zbudować poczucie własnej wartości?

Czujesz się ze sobą źle, ograniczają cię własne lęki? Stale próbujesz zadowolić innych i jesteś przekonany, że nie zasługujesz na awans, szczęście, pomoc? Sięgnij po tę książkę! Zawarte w niej rady doświadczonego terapeuty pokażą ci,... Przejdź do książki

Wilczo głodna. Jak wyjść z kompulsywnego jedzenia i nie zwariować

„Wilczo głodna. Jak wyjść z kompulsywnego jedzenia i nie zwariować.” to praktyczny poradnik pokazujący jak skończyć z nawykiem kompulsywnego objadania się.Nie znajdziesz tutaj suchych definicji zaczynający się od „Bulimia Nervosa to…”Nie przeczytasz tragicznych historii innych... Przejdź do książki

Jestem pozytywnym wojownikiem. Kurs Pozytywnego Myślenia

Jak polubić samego siebie,jak odzyskać poczucie celu,jak nauczyć się w wiary w siebie,jak odzyskać siłę,jak nauczyć się być znów sobą,jak odnaleźć się wśród ludzi,jak nauczyć się myśleć pozytywnie,jak zaprzyjaźnić się z własnym ciałem,jak wyprostować poplątane... Przejdź do książki

Księga tradycyjnego obozowania. Tom 2. Dzicz.

Drugi tom Księgi tradycyjnego obozowania to spojrzenie na zagadnienie obozowania od drugiej, bardziej dzikiej strony. „Dzicz” nie uczy, jak nie popełniać błędów w sklepie, uczy, jak nie popełniać ich w kniei. Nie uczy, jakie buty... Przejdź do książki

Trenuj swój umysł czyli jak obudzić w sobie potencjał

Autorzy poradnika zabierają czytelników w fascynującą podróż w głąb ludzkiego mózgu. Udowadniają, że sprawność intelektualna zależy w znacznej mierze od naszego stylu życia - a nie tylko od genów. Zaprezentowane w książce specjalne zestawy ćwiczeń... Przejdź do książki

Egoizm to nie grzech!

Książka Dagmary i Tomka Skalskich o tym, że każdy z nas dąży do pełni, że każdy z nas ma w sobie zapisaną misję. Nasze życie to odkrywanie swojego potencjału, przekraczanie własnych ograniczeń i pułapek, które... Przejdź do książki