Marketing płci w komunikowaniu politycznym

Marketing płci w komunikowaniu politycznym chomikuj pdf
Data wydania
2016-01-01
Autor
Magdalena Jaworowicz
Liczba stron
332 strony
Czas czytania
5 godzin i 32 minuty
Język
polski
Wydawca
Difin
ISBN
9788380852129
Ocena
9.00 / 10.00
Kategoria
Biznes, Finanse

Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).

Wprowadzenie do książki pt. "Marketing płci w komunikowaniu politycznym" autorstwa Magdalena Jaworowicz

Płeć w wymiarze wizerunkowym jest komunikowana m.in. przez wygląd, mowę ciała, styl wypowiedzi, sposób bycia, ale również przez (przywoływane publicznie) działania w sferze prywatnej – szczególnie te polegające na odgrywaniu ról społecznych związanych z płcią. Wszystkie te komunikaty, wywołując skojarzenia z określonymi wartościami i wrażeniami, są przekaźnikami treści, które odbiorca musi zdekodować, co pozwala je nazwać kodami komunikacyjnymi płci. Kody te zostały przedstawione w książce jako narzędzia kreowania wizerunku osób publicznych. Podstawę konstrukcji publikacji stanowi akademicka struktura pracy, która zawiera typologię kodów komunikacyjnych męskości i kobiecości – począwszy od kodów opartych na roli ojca, matki, syna, przez użycie metafory męskości, czy odwołanie do wartości rodziny. To strukturalne uporządkowanie może stanowić punkt odniesienia dla badań w obszarze politologii, psychologii, socjologii, filozofii, antropologii, historii czy pedagogiki. Przedstawiona w książce teoria oparta jest na przeprowadzonej przez autorkę analizie zawartości artykułów prasowych opublikowanych podczas polskiej kampanii prezydenckiej w 2005 roku oraz francuskiej kampanii prezydenckiej w 2007 roku. Wnioski sformułowane na tej podstawie czynią tę pozycję wartościowym źródłem wiedzy dla medioznawców, badaczy marketingu politycznego, teorii komunikacji, komunikacji politycznej i public relations. Przede wszystkim jednak książka jest pozycją poszerzającą świadomość odbiorcy komunikacji politycznej, do których należy większość konsumentów mediów. Patron medialny: Marketingowe Obserwacje.

Czy książka "Marketing płci w komunikowaniu politycznym" jest dostępna na chomikuj?

To pytanie jest zadawane przez dziesiątki ludzi każdego dnia. Nie warto tracić czas na poszukiwanie pirackich źródeł, krzywdząc przy tym prawo autorskie, które jest bardzo istotne dla każdego pisarza. Wspieraj legalną kulturę, korzystając z serwisów tj. Amazon, Empik oraz Gandalf. Księżkę Marketing płci w komunikowaniu politycznym prawdopodobnie można tam kupić lub przeczytać bez limitów i dużych opłat. Została wydana w roku 2016. Natomiast dokładną premierę miała w 2016-01-01 Co więcej, książka Marketing płci w komunikowaniu politycznym wpisuje się w gatunek Biznes, Finanse. Książka liczy dokładnie 332 strony, co przekłada się średnio na 5 godzin i 32 minuty czytania, zakładając, że przeczytanie jednej strony zajmie Ci minutę. Książka ukazał się dzięki wydawnictwu Difin.

Zgłoś naruszenie praw autorskich

Książki przeglądane przez innych

Strategiczne planowanie marketingowe

W książce omówione są kolejne etapy procesu strategicznego planowania marketingowego:*określenie misji przedsiębiorstwa i wyodrębnienie strategicznych jednostek biznesu*przygotowanie analizy sytuacji*wyznaczanie celów strategicznych*formułowanie strategii alternatywnych i wybór najlepszej*przygotowanie planów taktycznych*określenie konsekwencji finansowych planu marketingowego*organizację, wdrożenie i kontrolę... Przejdź do książki

Zjawisko fluktuacji sprzedawców w świetle badań empirycznych

Niniejsza monografia posiada wyraźnie interdyscyplinarny charakter. Tworząc ją, spożytkowano dorobek wielu różnych dyscyplin naukowych, takich jak: marketing, teoria organizacji, socjologia i psychologia organizacji, zwłaszcza w aspekcie zarządzania zespołami sprzedawców. Przede wszystkim zaś udało się dokonać... Przejdź do książki

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III

Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować!Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientemPrzeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjachNiech żyje Król Klient Wielki, czyli kto... Przejdź do książki

Lider zespołu w firmie produkującej tworzywa sztuczne

Jeśli chcesz sprawniej kierować produkcją i mieć więcej czasu na zajęcie się najważniejszymi zadaniami, wyznacz liderów i korzystaj z ich pomocy. Lider zespołu produkcyjnego to funkcja, która wynika z najistotniejszych potrzeb samej organizacji procesów w... Przejdź do książki

Wielkie muuu. Nie musisz być perfekcyjny – masz być nadzwyczajny

Wielka muuuskulatura Twojego umysłu Odkryj swoją nadzwyczajność Sprawdź, jak potrafisz oddziaływać na świat zauważ swój talent do zmieniania otaczającej Cię rzeczywistości Genialne pomysły nie rodzą się w próżni Wybitne osiągnięcia są zwykle efektem zbiorowego doświadczenia.... Przejdź do książki

Mała poligrafia

Czas na biznes to seria mini-poradników dla rozważających założenie własnej działalności w konkretnej branży. Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal,... Przejdź do książki

Małe wielkie sprawy

Najnowsza książka Petersa, pełna błyskotliwych i formułowanych z pasją spostrzeżeń o współczesnym biznesie i zarządzaniu, jest zarazem wyznaniem wiary w kreatywność przedsiębiorców i krytyką korporacyjnego zbiurokratyzowania. Już od pierwszej strony książki czytelnik wyrusza wraz z... Przejdź do książki

Droga Toyoty do Lean Leadership

TOYOTA. Nazwa tożsama z wielkością ? światowej klasy samochody i myślenie zmieniające reguły gry w biznesie. Toyota ponosi ogromne nakłady inwestycyjne, aby uważnie wyselekcjonować, a następnie wykształcić przywódców, którzy wpiszą się w jej unikalną filozofię... Przejdź do książki

Tajemnica kapitału – dlaczego kapitalizm triumfuje na zachodzie, a zawodzi gdzie indziej

"Wyobraźcie sobie kraj, w którym nikt nie jest w stanie ustalić, kto co posiada, adresy nie mogą być zweryfikowane, ludzi nie można zmusić do spłacenia długów, zasobów nie da się w wygodny sposób spieniężyć, majątek... Przejdź do książki

Jak o pieniądzach myślą bogaci i dlaczego biedni robią błąd, myśląc inaczej

Andrzej Mańka co prawda nie stracił pracy z dnia na dzień, ale po latach zarabiania naprawdę sporych pieniędzy, przez nadmierną konsumpcję i brak kontroli nad finansami, popadł w spore długi. W momencie kiedy na świat... Przejdź do książki

Polityka przestrzenna w Polsce. Instytucjonalne uwarunkowania na poziomie lokalnym i jej skutki finansowe

Ład przestrzenny ma szczególną wartość dla żyjącego i gospodarującego w przestrzeni człowieka. Dzięki prawidłowemu ukształtowaniu przestrzeni można chronić walory przyrodnicze, ograniczać antropopresję, tworzyć warunki do ochrony zabytków architektury czy układów urbanistycznych, a także wpływać na... Przejdź do książki

Optymalizacja decyzji logistycznych

Książka stanowi ogląd podstawowych zagadnień związanych z optymalizacją decyzji logistycznych, dzięki czemu przyczynia się do lepszego ich zrozumienia. W sposób logiczny i przyjazny przedstawia podstawowe metody optymalizacyjne, znajdujące zastosowanie w różnych obszarach działalności logistycznej. Wykorzystanie... Przejdź do książki