Marketing płci w komunikowaniu politycznym

Marketing płci w komunikowaniu politycznym chomikuj pdf

Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić Marketing płci w komunikowaniu politycznym. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).

Data wydania
2016-01-01
Autor
Magdalena Jaworowicz
Liczba stron
332 strony
Czas czytania
5 godzin i 32 minuty
Język
polski
Wydawca
Difin
ISBN
9788380852129
Ocena
9.00 / 10.00
Kategoria
Biznes, Finanse

Wprowadzenie do książki pt. "Marketing płci w komunikowaniu politycznym" autorstwa Magdalena Jaworowicz

Płeć w wymiarze wizerunkowym jest komunikowana m.in. przez wygląd, mowę ciała, styl wypowiedzi, sposób bycia, ale również przez (przywoływane publicznie) działania w sferze prywatnej – szczególnie te polegające na odgrywaniu ról społecznych związanych z płcią. Wszystkie te komunikaty, wywołując skojarzenia z określonymi wartościami i wrażeniami, są przekaźnikami treści, które odbiorca musi zdekodować, co pozwala je nazwać kodami komunikacyjnymi płci. Kody te zostały przedstawione w książce jako narzędzia kreowania wizerunku osób publicznych. Podstawę konstrukcji publikacji stanowi akademicka struktura pracy, która zawiera typologię kodów komunikacyjnych męskości i kobiecości – począwszy od kodów opartych na roli ojca, matki, syna, przez użycie metafory męskości, czy odwołanie do wartości rodziny. To strukturalne uporządkowanie może stanowić punkt odniesienia dla badań w obszarze politologii, psychologii, socjologii, filozofii, antropologii, historii czy pedagogiki. Przedstawiona w książce teoria oparta jest na przeprowadzonej przez autorkę analizie zawartości artykułów prasowych opublikowanych podczas polskiej kampanii prezydenckiej w 2005 roku oraz francuskiej kampanii prezydenckiej w 2007 roku. Wnioski sformułowane na tej podstawie czynią tę pozycję wartościowym źródłem wiedzy dla medioznawców, badaczy marketingu politycznego, teorii komunikacji, komunikacji politycznej i public relations. Przede wszystkim jednak książka jest pozycją poszerzającą świadomość odbiorcy komunikacji politycznej, do których należy większość konsumentów mediów. Patron medialny: Marketingowe Obserwacje.

Czy książka "Marketing płci w komunikowaniu politycznym" jest dostępna na chomikuj?

To pytanie jest zadawane przez dziesiątki ludzi każdego dnia. Nie warto tracić czas na poszukiwanie pirackich źródeł, krzywdząc przy tym prawo autorskie, które jest bardzo istotne dla każdego pisarza. Wspieraj legalną kulturę, korzystając z serwisów tj. Amazon, Empik oraz Gandalf. Księżkę Marketing płci w komunikowaniu politycznym prawdopodobnie można tam kupić lub przeczytać bez limitów i dużych opłat. Została wydana w roku 2016. Natomiast dokładną premierę miała w 2016-01-01 Co więcej, książka Marketing płci w komunikowaniu politycznym wpisuje się w gatunek Biznes, Finanse. Książka liczy dokładnie 332 strony, co przekłada się średnio na 5 godzin i 32 minuty czytania, zakładając, że przeczytanie jednej strony zajmie Ci minutę. Książka ukazał się dzięki wydawnictwu Difin.

Zgłoś naruszenie praw autorskich

Książki przeglądane przez innych

Demokracja finansowa

Koncepcja uzdrowienia stosunków społeczno-ekonomicznych i finansów oparta na Ewangelii i nauce Jana Pawła II. Przejdź do książki

NLP dla bystrzaków

Dowiedz się więcej, a osiągniesz wszystko! zaprogramuj świat pod siebie!!! Na pewno słyszałeś już o NLP. Głośno o nim na wszelkich szkoleniach z zakresu komunikacji i perswazji, podczas politycznych kampanii i spotkań towarzyskich. Osiągnięcia osób... Przejdź do książki

Sprawozdania w jednostkach nowelizacja ustawy o rachunkowości

Sprawozdania w jednostkach nowelizacja ustawy o rachunkowościuproszczenia dla małych firm i mniejszych jednosteknowe ujęcie zysków i strat nadzwyczajnychnowy rodzaj sprawozdawczościuszczegółowiona prezentacja sprawozdanianon profit bez ksiągW poradniku omawiamy kolejną nowelizację ustawy o rachunkowości, wynikającą z obowiązku implementacji... Przejdź do książki

Marketing

Znajomość marketingu stała się kluczem do sukcesu we współczesnym biznesie. Nie wystarczy bowiem zaoferować na rynku odpowiedni towar czy rodzaj usług, równie ważna jest umiejętna ich sprzedaż. Niniejsza książka wyjaśnia zatem w sposób przystępny i... Przejdź do książki

Inteligentny Inwestor XXI wieku – Tom II

Dlaczego bankierzy i politycy demonizują złoto? W jaki sposób przechowywać metale szlachetne? Który bank posiada najwięcej srebra? Od czego zależą ceny ropy? Dlaczego surowce mają przed sobą wspaniały okres? Czy inwestycja w nieruchomości chroni nasze... Przejdź do książki

8 lekcji przywództwa dla przedsiębiorców prosto z akademii wojskowej

Statystycznie 9 na 10 przedsiębiorców odnosi porażkę w ciągu pierwszych 5 lat działania w biznesie. W ciągu 5 następnych lat, z tych którzy przetrwali, znowu 9 na 10 kończy niepowodzeniem.W biznesie praca zespołowa zanika, gdy... Przejdź do książki

Międzynarodowy biznes turystyczny

Proces globalizacji sektora usług wywarł znaczący wpływ na światową gospodarkę turystyczną podlegającą nieustannym przemianom. Autorka próbuje znaleźć odpowiedź na pytanie dotyczące stopnia globalizacji sektora turystycznego. Umożliwi ona ocenę decyzji podejmowanych we współczesnej turystyce.Książka składa się... Przejdź do książki

Jak rozkręcić pierwszy krąg. Podstawy duplikacji w marketingu sieciowym

Ta pozycja to świetny poradnik dla osób, które chcą przejąć odpowiedzialność za swój biznes i uczynić go możliwie najbardziej dochodowym. Pomaga skupić się na samym sobie i jednocześnie zachęca do zaprzestania poszukiwania sukcesu w innych... Przejdź do książki

The Lean Product Playbook: How to Innovate with Minimum Viable Products and Rapid Customer Feedback by Dan Olsen

The missing manual on how to apply Lean Startup to build products that customers loveThe Lean Product Playbook is a practical guide to building products that customers love. Whether you work at a startup or... Przejdź do książki

Sprawdź, kiedy można zastosować MSR, prowadząc księgi według ustawy o rachunkowości

 Jednostki w sprawach nieuregulowanych przepisami ustawy o rachunkowości, mogą stosować Krajowe Standardy Rachunkowości. Sprawdź, co należy zrobić, gdy standard krajowy nie wystarcza. Czy Twoja firma może wówczas stosować MSR/MSSF? Przejdź do książki

Społeczne życie hipoteki

Społeczne życie hipoteki podejmuje problematykę ważną w debacie dotyczącej uwarunkowań, przebiegu oraz następstw transformacji ustrojowej w Europie Środkowej i Wschodniej (ze szczególnym uwzględnieniem Polski), w obszarze kredytów hipotecznych oraz zadłużenia gospodarstw domowych. Książka ma szansę... Przejdź do książki