Marketing płci w komunikowaniu politycznym

Marketing płci w komunikowaniu politycznym chomikuj pdf
Data wydania
2016-01-01
Autor
Magdalena Jaworowicz
Liczba stron
332 strony
Czas czytania
5 godzin i 32 minuty
Język
polski
Wydawca
Difin
ISBN
9788380852129
Ocena
9.00 / 10.00
Kategoria
Biznes, Finanse

Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).

Wprowadzenie do książki pt. "Marketing płci w komunikowaniu politycznym" autorstwa Magdalena Jaworowicz

Płeć w wymiarze wizerunkowym jest komunikowana m.in. przez wygląd, mowę ciała, styl wypowiedzi, sposób bycia, ale również przez (przywoływane publicznie) działania w sferze prywatnej – szczególnie te polegające na odgrywaniu ról społecznych związanych z płcią. Wszystkie te komunikaty, wywołując skojarzenia z określonymi wartościami i wrażeniami, są przekaźnikami treści, które odbiorca musi zdekodować, co pozwala je nazwać kodami komunikacyjnymi płci. Kody te zostały przedstawione w książce jako narzędzia kreowania wizerunku osób publicznych. Podstawę konstrukcji publikacji stanowi akademicka struktura pracy, która zawiera typologię kodów komunikacyjnych męskości i kobiecości – począwszy od kodów opartych na roli ojca, matki, syna, przez użycie metafory męskości, czy odwołanie do wartości rodziny. To strukturalne uporządkowanie może stanowić punkt odniesienia dla badań w obszarze politologii, psychologii, socjologii, filozofii, antropologii, historii czy pedagogiki. Przedstawiona w książce teoria oparta jest na przeprowadzonej przez autorkę analizie zawartości artykułów prasowych opublikowanych podczas polskiej kampanii prezydenckiej w 2005 roku oraz francuskiej kampanii prezydenckiej w 2007 roku. Wnioski sformułowane na tej podstawie czynią tę pozycję wartościowym źródłem wiedzy dla medioznawców, badaczy marketingu politycznego, teorii komunikacji, komunikacji politycznej i public relations. Przede wszystkim jednak książka jest pozycją poszerzającą świadomość odbiorcy komunikacji politycznej, do których należy większość konsumentów mediów. Patron medialny: Marketingowe Obserwacje.

Czy książka "Marketing płci w komunikowaniu politycznym" jest dostępna na chomikuj?

To pytanie jest zadawane przez dziesiątki ludzi każdego dnia. Nie warto tracić czas na poszukiwanie pirackich źródeł, krzywdząc przy tym prawo autorskie, które jest bardzo istotne dla każdego pisarza. Wspieraj legalną kulturę, korzystając z serwisów tj. Amazon, Empik oraz Gandalf. Księżkę Marketing płci w komunikowaniu politycznym prawdopodobnie można tam kupić lub przeczytać bez limitów i dużych opłat. Została wydana w roku 2016. Natomiast dokładną premierę miała w 2016-01-01 Co więcej, książka Marketing płci w komunikowaniu politycznym wpisuje się w gatunek Biznes, Finanse. Książka liczy dokładnie 332 strony, co przekłada się średnio na 5 godzin i 32 minuty czytania, zakładając, że przeczytanie jednej strony zajmie Ci minutę. Książka ukazał się dzięki wydawnictwu Difin.

Zgłoś naruszenie praw autorskich

Książki przeglądane przez innych

Najważniejsi klienci. Key Account Management w praktyce

Książka ta jest wynikiem 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. Zostały w niej opisane doświadczenia, które pozwalają korporacjom takim... Przejdź do książki

Planowanie auditów wewnętrznych

Audit często mylony jest z kontrolą. Tymczasem jest to zdecydowanie bardziej złożone zagadnienie, przynoszące też organizacji większe korzyści. Dobrze przeprowadzony audit pozwala zidentyfikować odchylenie występujące pomiędzy planami a stanem faktycznym. Lektura niniejszej publikacji pozwoli Ci... Przejdź do książki

Intelektualiści a socjalizm

Sięgając po ten esej Czytelnik może poznać tajniki wdrażania pewnych koncepcji przez ludzi określonych przez Hayeka mianem „zawodowych sprzedawców idei”. Typowy współczesny intelektualista czy też „autorytet moralny” nie musi posiadać specjalnej wiedzy o niczym szczególnym,... Przejdź do książki

Inwentaryzacja metodą potwierdzenia salda – sprawdź, kiedy ją zastosować

 Inwentaryzacja metodą potwierdzenia salda - kiedy ją zastosować, jakie elementy powinien zawierać Dokument „Potwierdzenie salda”, jakich należności nie dotyczy. Poznaj szczegóły! Przejdź do książki

Międzynarodowe stosunki gospodarcze

Zakres tematyczny podręcznika, po raz pierwszy w Polsce przygotowanego przez jednego autora, obejmuje wszystkie podstawowe zagadnienia wchodzącew skład tradycyjnego kursu tego przedmiotu w wyższych uczelniach i wydziałach ekonomicznych i nawiązuje do rozwiązań dominujących w literaturze... Przejdź do książki

Badania jakościowe metody i zastosowania

Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy menedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań.Niezbędna staje się w szczególności aktualna, wiarygodna i... Przejdź do książki

Sceny z życia bankowego

Takiej książki jeszcze w Polsce nie było. Maria Wiśniewska, do niedawnaprezes Pekao S.A., opowiada w niej o kilku latach, w czasie których z luźnejgrupy bankowej zrobiła nowoczesny wielki bank posiadający silnego inwestorastrategicznego. Przejdź do książki