Marketing płci w komunikowaniu politycznym

Marketing płci w komunikowaniu politycznym chomikuj pdf
Data wydania
2016-01-01
Autor
Magdalena Jaworowicz
Liczba stron
332 strony
Czas czytania
5 godzin i 32 minuty
Język
polski
Wydawca
Difin
ISBN
9788380852129
Ocena
9.00 / 10.00
Kategoria
Biznes, Finanse

Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).

Wprowadzenie do książki pt. "Marketing płci w komunikowaniu politycznym" autorstwa Magdalena Jaworowicz

Płeć w wymiarze wizerunkowym jest komunikowana m.in. przez wygląd, mowę ciała, styl wypowiedzi, sposób bycia, ale również przez (przywoływane publicznie) działania w sferze prywatnej – szczególnie te polegające na odgrywaniu ról społecznych związanych z płcią. Wszystkie te komunikaty, wywołując skojarzenia z określonymi wartościami i wrażeniami, są przekaźnikami treści, które odbiorca musi zdekodować, co pozwala je nazwać kodami komunikacyjnymi płci. Kody te zostały przedstawione w książce jako narzędzia kreowania wizerunku osób publicznych. Podstawę konstrukcji publikacji stanowi akademicka struktura pracy, która zawiera typologię kodów komunikacyjnych męskości i kobiecości – począwszy od kodów opartych na roli ojca, matki, syna, przez użycie metafory męskości, czy odwołanie do wartości rodziny. To strukturalne uporządkowanie może stanowić punkt odniesienia dla badań w obszarze politologii, psychologii, socjologii, filozofii, antropologii, historii czy pedagogiki. Przedstawiona w książce teoria oparta jest na przeprowadzonej przez autorkę analizie zawartości artykułów prasowych opublikowanych podczas polskiej kampanii prezydenckiej w 2005 roku oraz francuskiej kampanii prezydenckiej w 2007 roku. Wnioski sformułowane na tej podstawie czynią tę pozycję wartościowym źródłem wiedzy dla medioznawców, badaczy marketingu politycznego, teorii komunikacji, komunikacji politycznej i public relations. Przede wszystkim jednak książka jest pozycją poszerzającą świadomość odbiorcy komunikacji politycznej, do których należy większość konsumentów mediów. Patron medialny: Marketingowe Obserwacje.

Czy książka "Marketing płci w komunikowaniu politycznym" jest dostępna na chomikuj?

To pytanie jest zadawane przez dziesiątki ludzi każdego dnia. Nie warto tracić czas na poszukiwanie pirackich źródeł, krzywdząc przy tym prawo autorskie, które jest bardzo istotne dla każdego pisarza. Wspieraj legalną kulturę, korzystając z serwisów tj. Amazon, Empik oraz Gandalf. Księżkę Marketing płci w komunikowaniu politycznym prawdopodobnie można tam kupić lub przeczytać bez limitów i dużych opłat. Została wydana w roku 2016. Natomiast dokładną premierę miała w 2016-01-01 Co więcej, książka Marketing płci w komunikowaniu politycznym wpisuje się w gatunek Biznes, Finanse. Książka liczy dokładnie 332 strony, co przekłada się średnio na 5 godzin i 32 minuty czytania, zakładając, że przeczytanie jednej strony zajmie Ci minutę. Książka ukazał się dzięki wydawnictwu Difin.

Zgłoś naruszenie praw autorskich

Książki przeglądane przez innych

Planeta Korporacja – Jak przetrwać, zrobić karierę i zostać Prezesem

Poradnik w sposób praktyczny opowiada, jak pracować w korporacjach, jak budować karierę i pozycję, na co uważać i gdzie szukać swoich szans, tak by zostać Prezesem. Odpowiada na wiele istotnych pytań - jak pisać CV,... Przejdź do książki

Kicking Away the Ladder

How did the rich countries really become rich? In this provocative study, Ha-Joon Chang examines the great pressure on developing countries from the developed world to adopt certain 'good policies' and 'good institutions', seen today... Przejdź do książki

21 wskazówek jak optymalizować koszty w transporcie drogowym

W publikacji Czytelnik znajdzie praktyczne wskazówki, które pozwolą na generowanie oszczędności w transporcie. Porady dotyczą między innymi oszczędności związanych z kosztami leasingu, kosztami podatkowymi. Podpowiadamy, jak można zaoszczędzić na kosztach OC oraz czy niektóre kary... Przejdź do książki

Współczesne trendy rozwoju w regionie – problemy wybrane

Książka odnosi się do problematyki rozwoju regionu. Poruszone są w niej dwa wiodące problemy – klastrowanie i marketing terytorialny.Wybór przedstawionych opcji rozwoju regionalnego został dokonany celowo ze względu na ich ważność i aktualność. Autorki, kierując... Przejdź do książki

Narzędzia podnoszenia produktywności

Wdrożenie przepływu jednej sztuki to narzędzie koncepcji Lean Management pozwalające zmienić organizację przepływu materiałów przez fabrykę i uzyskać wzrost efektywności procesu wytwórczego. Trzy opracowania zawarte w tej publikacji przeprowadzą Cię przez proces organizacji gniazda zgodnie... Przejdź do książki

Odpisy aktualizujące w jednostkach publicznych

Aby sprawozdanie finansowe jednostek sektora finansów publicznych przedstawiało rzetelne dane, zaprezentowany w nim majątek musi być odpowiednio wyceniony. Aby tak było, podmioty publiczne, określając wielkość aktywów na dzień bilansowy, muszą pamiętać o utracie ich wartości,... Przejdź do książki

The Future of Work

Throughout the history of business employees had to adapt to managers and managers had to adapt to organizations. In the future this is reversed with managers and organizations adapting to employees. This means that in... Przejdź do książki

Kompendium wiedzy o ekonomii

W każdym z szesnastu rozdziałów przeprowadzono analizę teoretyczną jednego z fundamentalnych tematów, takich jak: zatrudnienie i bezrobocie, globalizacja, pieniądz, konsumpcja i dochody. Przejrzysta struktura sprzyja hierarchizacji pojęć i zrozumieniu mechanizmów oraz procesów ekonomicznych. znajdujący się... Przejdź do książki

Lider przyszłości

W tej powstałej z inicjatywy Fundacji Druckera, prowokującej do myślenia, bestsellerowej książce padają pytania, wobec których nie można pozostać obojętnym - Jaka będzie rola i miejsce lidera organizacji przyszłości? Czy przywództwo będzie związane tylko z... Przejdź do książki

Instrumenty interwencjonizmu lokalnego w stymulowaniu rozwoju gospodarczego. Rozdział 2. PROJECT FINANCE W INWESTYCJACH INFRASTRUKTURALNYCH

W książce przedstawiono innowacyjne podejście do kwestii pobudzania rozwoju gospodarczego przez władze samorządowe. Zaprezentowano instru­menty i modele stymulowania rozwoju ekonomicznego na obszarach lokalnych oparte z jednej strony na potrzebach przedsiębiorców, z drugiej zaś na gminnym... Przejdź do książki

Niezbędnik kadrowej: wolne na dziecko na godziny dla pracownicy karmiącej piersią – sprawdź, jak udzielać

Z ebooka można dowiedzieć się m.in.:• Jakie zmiany objęły zwolnienie na dziecko w 2016 r.• Na jakich zasadach udziela się przerw na karmienie dziecka piersią• Jak pogodzić przerwę na karmienie z godzinowym udzielaniem zwolnienia na... Przejdź do książki

E-mailing in English

Trudno wyobrazić sobie dzień pracy bez poczty e-mail. W dobie integracji międzynarodowych rynków coraz bardziej popularny i wymagany w komunikacji elektronicznej staje się język angielski. Jak szybko i poprawnie napisać e-mail w języku angielskim -... Przejdź do książki