Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w Social Media

Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w Social Media chomikuj pdf
Data wydania
2011-03-01
Autor
Arkadiusz Podlaski
Liczba stron
176 stron
Czas czytania
2 godziny i 56 minut
Język
polski
Wydawca
Helion
ISBN
9788324628407
Ocena
5.00 / 10.00
Kategoria
Nauki Społeczne (psychologia, Socjologia, Itd.)

Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).

Zarys książki pt. "Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w Social Media" autorstwa Arkadiusz Podlaski

Wejdź na facebooka. Twoi klienci już tam są! Ludzie korzystają z internetu nie tylko w pracy i domu. Dziś robią to wszędzie i o każdej porze — leżąc w łóżku, odpisują na e-maile; siedząc na ławce w parku, przeglądają repertuar kin; podróżując pociągiem, sprawdzają, co nowego na Facebooku; robiąc zakupy, porównują ceny towarów w innych sklepach. Szybki rozwój internetu sprawia, że codziennie jesteśmy zasypywani setkami informacji, przez co czasem trudno znaleźć tę, której właśnie szukamy. To dlatego coraz mniejszą moc mają tradycyjne media oraz klasyczne formy przekazu. Twoje działania marketingowe i PR-owe powinny rozwijać się w stronę, w którą ewoluują media, a gorącym tematem na dziś są serwisy społecznościowe. Marketerzy dostrzegają ogromny potencjał tego typu narzędzi, stopniowo przenosząc siły i środki do nowego wirtualnego świata, gdzie treści kreowane są przez samych użytkowników. Jest o co walczyć, bo działania reklamowe i PR-owe w portalach społecznościowych są tańsze niż w tradycyjnych środkach przekazu. Właściwie poprowadzone będą także skuteczniejsze niż reklama w gazetach, radiu i telewizji. Trzeba tylko wiedzieć, JAK TO ZROBIĆ! Skorzystaj z możliwości integracji swoich stron z serwisami społecznościowymi. Ucz się na cudzych błędach — przeczytaj o spektakularnych porażkach i sukcesach marketerów w social media. Poznaj tajniki marketingu wirusowego, szeptanego oraz marketingu rekomendacji. Zrób dokładny przegląd portali towarzyskich, multimedialnych i biznesowych pod kątem przydatności reklamowej. Sprawdź, jak dzielić się swoją wiedzą i kreować wizerunek eksperta.

Czy książka "Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w Social Media" jest dostępna na chomikuj?

To pytanie jest zadawane przez setki ludzi każdego wieczora. Nie warto tracić czas na poszukiwanie pirackich źródeł, krzywdząc przy tym prawo autorskie, które jest bardzo istotne dla każdego pisarza. Wspieraj legalną kulturę, korzystając z serwisów tj. Amazon, Empik oraz Gandalf. Księżkę Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w Social Media prawdopodobnie można tam kupić lub przeczytać bez limitów i wielkich opłat. Została wydana w roku 2011. Natomiast dokładną premierę miała w 2011-03-01 Co więcej, książka Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w Social Media wpisuje się w gatunek Nauki Społeczne (psychologia, Socjologia, Itd.). Książka liczy dokładnie 176 stron, co przekłada się średnio na 2 godziny i 56 minut czytania, zakładając, że przeczytanie jednej strony zajmie Ci minutę. Książka ukazał się dzięki wydawnictwu Helion.

Zgłoś naruszenie praw autorskich

Książki przeglądane przez innych

Neuropsychologia kliniczna Walsha

Obaj autorzy, prof. Kevin Walsh, neuropsycholog o światowej sławie i współautor, David Darby, neurolog, specjalista w zakresie neurologii behawioralnej i technik neuroobrazowania, związani są z Uniwersytetem w Melbourne. Reprezentują jednak sposób wnioskowania diagnostycznego bliski psychologom... Przejdź do książki

Testosteron Rex. Mity płci, nauki i społeczeństwa

Oto Testosteron Rex: znajoma, wiarygodna, rozpowszechniona i wpływowa historia płci i społeczeństwa. Splatająca twierdzenia na temat ewolucji, mózgów, hormonów i zachowania, prezentująca zgrabne i przekonujące wyjaśnienie trwałości naszego społeczeństwa i pozornie zawiłych nierówności płciowych. Testosteron... Przejdź do książki

Wróżenie a zjawisko synchroniczności. Psychologia znaczącego przypadku.

W niniejszej książce Marie Louise von Franz podejmuje próbę interpretacji wróżenia jako działania opartego na zjawisku synchronii akazualnej. W tym kontekście przedstawia dzieje, praktykę i filozofię wyroczni. Wnioski odnosi do teorii współczesnej fizyki i matematyki,... Przejdź do książki

Sprężyści. Kulturowa historia warszawskich cyklistów na przełomie XIX i XX wieku

Książka przedstawia początki zinstytucjonalizowanych praktyk sportowych w szerokim kontekście zjawisk kulturowych zachodzących na ziemiach polskich na przełomie XIX i XX wieku. Jest to zarazem propozycja nowej metodologii badań nad sportem, podkreślającej jego wielowymiarowość i zakorzenienie... Przejdź do książki

Ukraińska szachownica. Kto i po co wywołał wojnę na Ukrainie?

Dogmat amerykańskiego prymatu i jego geostrategiczne imperatywy zawarte w słynnej Wielkiej szachownicy Zbigniewa Brzezińskiego od dawna stanowią kanon operacyjny dla Departamentu Stanu, Jastrzębi, Neokonserwatystów i wielu amerykańskich polityków. Można powiedzieć, że od upadku Związku Radzieckiego,... Przejdź do książki

Metody i techniki badań pedagogicznych

Niniejsza książka jest próbą przedstawienia najczęściej stosowanych metod i technik w badaniach pedagogicznych. Każda z metod poddana jest bardziej lub mniej szczegółowej charakterystyce łącznie z przypisywaną jej wartością poznawczą, w tym z zarówno przysługującymi jej... Przejdź do książki

Ludzie przeciwko ludziom? Jak żyć we współczesnej Polsce?

Terroryzm, religijny fundamentalizm, bezduszny globalizm, populizm, cynizm, chore ambicje, grupy interesów... Jak nie dać się zwariować? Jak być sobą, skutecznie działać, odnosić sukcesy w rodzinie, miłości i pracy... w Polsce, w pierwszym dziesięcioleciu XXI wieku. Przejdź do książki

Społeczeństwo ryzyka. W drodze do innej rzeczywistości

Społeczeństwo ryzyka należy do kanonu najwybitniejszych książek socjologicznych ostatnich dziesięcioleci."Nie twierdzimy, że epoka społeczeństwa industrialnego była mniej ryzykowna, ani że społeczeństwo ryzyka po prostu zastąpiło społeczeństwo industrialne. Zatarciu ulega raczej rozróżnienie pomiędzy obliczalnym ryzykiem, a... Przejdź do książki

Prawo cywilne. Orzecznictwo 2010-2014

Zbiór Prawo cywilne. Orzecznictwo 2010-2014 stanowi subiektywny wybór najciekawszych i najbardziej istotnych w ocenie autorów orzeczeń Sądu Najwyższego, dotyczących problematyki Kodeksu cywilnego, wydanych w latach 2010-2013 oraz w pierwszym kwartale roku 2014.Przedmiotowy zbiór uwzględnia stan... Przejdź do książki

Psychologia zachowań konsumenckich

Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumenckich, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i... Przejdź do książki

Złudzenia, które pozwalają żyć

Autorzy na podstawie przeprowadzonych badań społecznych analizują m.in. problem racjonalności człowieka, źródeł kształtowania się sądów (samospełniające się proroctwa) i percepcji innych ludzi, a także próbują wyjaśni, dlaczego ludzie sami siebie oszukują oraz jak radzą sobie... Przejdź do książki

Polityka Unii Europejskiej w zakresie bezpieczeństwa wewnętrznego. Uwarunkowania, realizacja, wyzwania w drugiej dekadzie XXI wieku

Tematyka oddawanej do rąk Czytelników książki dotyczy polityki Unii Europejskiej w zakresie bezpieczeństwa wewnętrznego, uwarunkowań tej polityki, jej realizacji oraz wyzwań i zagrożeń w drugiej dekadzie XXI w. Zwalczanie różnych form przestępczości, w tym cyberprzestępczości,... Przejdź do książki