Skuteczny marketing

Skuteczny marketing chomikuj pdf
Data wydania
2000-01-01
Autor
Regina Kalka
Liczba stron
128 stron
Czas czytania
2 godziny i 8 minut
Język
polski
Wydawca
Kursor Multimedia
ISBN
8391354342
Ocena
9.00 / 10.00
Kategoria
Biznes, Finanse

Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).

Wprowadzenie do książki pt. "Skuteczny marketing" autorstwa Regina Kalka

Jakie korzyści przynosi ukierunkowanie działań na klienta i na rynek Jak analizować sytuację wyjściową, tworzyć skuteczny plan marketingowy, a następnie go realizować W czym pomoże efekt skali Jak pokonać nawet najtrudniejszego konkurenta Tu dowiesz się wszystkiego, co zawsze chciałeś wiedzieć o marketingu BiznesNawigator to nowoczesna seria sprawdzonych przewodników po dżungli biznesu. Seria ta ułatwia szybkie zapoznanie się z wybranym zagadnieniem. Nie zawiera żadnych zbędnych informacji, tylko istotne fakty i przykłady zestawione w sposób umożliwiający ich łatwe przyswajanie. Zamieszczone na końcu rozdziałów listy kontrolne sprawdzają nabyte już wiadomości oraz wskazują na zagadnienia, do których należy jeszcze powrócić. Te niezbędniki przedsiębiorczych to inna niż wszystkie dostępne na polskim rynku seria publikacji. Fachowcy z różnych dziedzin z wieloletnim doświadczeniem przedstawiają w profesjonalny, ale bardzo przystępny, rzeczowy oraz zwięzły i przejrzysty sposób treści z zakresu marketingu, technik kreatywności, skutecznej sprzedaży, prezentacji, prowadzenia narad, benchmarkingu, metod manipulacji, prowadzenia własnej działalności gospodarczej.

Czy książka "Skuteczny marketing" jest dostępna na chomikuj?

To pytanie jest zadawane przez dziesiątki ludzi każdego dnia. Nie warto tracić czas na poszukiwanie pirackich źródeł, krzywdząc przy tym prawo autorskie, które jest bardzo istotne dla każdego pisarza. Wspieraj legalną kulturę, korzystając z serwisów tj. Amazon, Empik oraz Gandalf. Księżkę Skuteczny marketing prawdopodobnie można tam kupić lub przeczytać bez limitów i dużych opłat. Została wydana w roku 2000. Natomiast dokładną premierę miała w 2000-01-01 Co więcej, książka Skuteczny marketing wpisuje się w gatunek Biznes, Finanse. Książka liczy dokładnie 128 stron, co przekłada się średnio na 2 godziny i 8 minut czytania, zakładając, że przeczytanie jednej strony zajmie Ci minutę. Książka ukazał się dzięki wydawnictwu Kursor Multimedia.

Zgłoś naruszenie praw autorskich

Książki przeglądane przez innych

Nowoczesne modele współpracy przedsiębiorstw

Wraz z następującą globalizacją rynków gospodarki światowej obserwuje się wzrost konkurencji w ostatnich latach, co w obliczu zachodzących zmian w otoczeniu w zakresie technologii, regulacji i popytu powoduje jeszcze wyższy poziom rywalizacji między przedsiębiorstwami. Starają... Przejdź do książki

Co musi zawierać regulamin wynagradzania?

Publikacja przedstawia zasady obowiązujące przy wprowadzaniu i tworzeniu regulaminu wynagradzania, omawia kwestie konsultowania treści regulaminu ze zwiazkami zawodowymi oraz dotyczące terminu jego wprowadzenia. Ebook przedstawia także poszczególne obowiązkowe punkty regulaminu wynagradzania oraz wskazuje zapisy potencjalnie... Przejdź do książki

Jednominutowy menedżer i przywództwo : przywództwo sytuacyjne i lepsza komunikacja na linii przełożony-podwładny

Jednominutowy Menedżer i przywództwo w jasny i prosty sposób uczy menedżerów sztuki Przywództwa Sytuacyjnego® – prostego systemu, w którym nie uznaje się tradycyjnej postawy, polegającej na traktowaniu wszystkich podwładnych w ten sam sposób. Dowiesz się... Przejdź do książki

Praktyczne lekcje zarządzania projektami

Kierowanie projektami może być naprawdę fascynujące. Wystarczy zerknąć do tej książki, aby się o tym przekonać. Oto dwanaście prawdziwych historii o przedsięwzięciach, które mimo początkowych trudności zakończyły się spektakularnym sukcesem. Rozmówcami Michała Kopczewskiego są znane... Przejdź do książki

Nowe pozycjonowanie. Najważniejsze osiągnięcia w dziedzinie światowych strategii biznesowych

Książka zawiera najnowsze informacje o jednej z najważniejszych koncepcji w biznesie pozycjonowaniu. Jack Trout aktualizuje i wzbogaca koncepcję, o której po raz pierwszy napisał w 1969 roku. Ostatecznym polem bitwy dla marketingu jest umysł i... Przejdź do książki

Wielkie marki, wielki kłopot. Jak uczyć się na błędach innych?

Guru marketingu Jack Trout w swojej najnowszej książce przedstawia: znakomitą analizę sukcesów i porażek kilku najsławniejszych marek, sposoby na to by unikać poważnych błędów marketingowych, najskuteczniejsze strategie budowania i zarządzania marką, najpowszechniejsze potknięcia współczesnego marketingu.... Przejdź do książki

Konsumpcja w wielkomiejskich gospodarstwach domowych w Polsce w okresie kryzysu finansowo-ekonomicznego

Analiza teorii dotyczących zarówno konsumpcji, jak i wyniki badań własnych, wykorzystujących metodę wywiadów bezpośrednich wśród konsumentów wybranych miast Polski, miały istotny wpływ na całokształt problematyki tej monografii, która dotyczy kształtowania się konsumpcji w wielkomiejskich gospodarstwach... Przejdź do książki

Instrumenty prawne marketingu

Autor stawia sobie za cel przedstawienie bogatego i złożonego oprzyrządowania prawno-organizacyjnego strategii i działalności marketingowej. Punktem wyjścia opracowania jest mechanizm rynkowy, kształtujący różnorodne relacje i stosunki pomiędzy producentem a nabywcą (konsumentem). W konsekwencji opracowanie nie... Przejdź do książki

Jak inwestować w złoto i srebro. Zabezpiecz swoją finansową przyszłość

W przeszłości jako środków płatniczych używano wielu rzeczy: żywego inwentarza, ziarna zbóż, przypraw, muszelek, paciorków, a w dzisiejszych czasach funkcje te pełni papier. Ale tylko dwie rzeczy stanowiły prawdziwy pieniądz: złoto i srebro. Gdy papierowych... Przejdź do książki

Wezwanie do wyjaśnień i uzupełnienia dokumentów w przetargu

 Zamawiający podczas badania i oceny ofert może:● wezwać do wyjaśnienia oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw,● wezwać do uzupełnienia oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw,● wezwać do wyjaśnienia treści oferty,● poprawić oczywiste omyłki w ofercie.W publikacji „Wezwanie do wyjaśnień i uzupełnienia... Przejdź do książki

Prezentacje w języku angielskim

Poradnik dla wszystkich, którzy w sprawach zawodowych muszą porozumiewać się w języku angielskim i od których wymaga się, by obok pogłębionych kompetencji wykazywali również niezbędne umiejętności językowe.Dobra prezentacja to nie tylko przekonująca treść i efektowny... Przejdź do książki