Skuteczny marketing

Skuteczny marketing chomikuj pdf
Data wydania
2000-01-01
Autor
Regina Kalka
Liczba stron
128 stron
Czas czytania
2 godziny i 8 minut
Język
polski
Wydawca
Kursor Multimedia
ISBN
8391354342
Ocena
9.00 / 10.00
Kategoria
Biznes, Finanse

Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).

Wprowadzenie do książki pt. "Skuteczny marketing" autorstwa Regina Kalka

Jakie korzyści przynosi ukierunkowanie działań na klienta i na rynek Jak analizować sytuację wyjściową, tworzyć skuteczny plan marketingowy, a następnie go realizować W czym pomoże efekt skali Jak pokonać nawet najtrudniejszego konkurenta Tu dowiesz się wszystkiego, co zawsze chciałeś wiedzieć o marketingu BiznesNawigator to nowoczesna seria sprawdzonych przewodników po dżungli biznesu. Seria ta ułatwia szybkie zapoznanie się z wybranym zagadnieniem. Nie zawiera żadnych zbędnych informacji, tylko istotne fakty i przykłady zestawione w sposób umożliwiający ich łatwe przyswajanie. Zamieszczone na końcu rozdziałów listy kontrolne sprawdzają nabyte już wiadomości oraz wskazują na zagadnienia, do których należy jeszcze powrócić. Te niezbędniki przedsiębiorczych to inna niż wszystkie dostępne na polskim rynku seria publikacji. Fachowcy z różnych dziedzin z wieloletnim doświadczeniem przedstawiają w profesjonalny, ale bardzo przystępny, rzeczowy oraz zwięzły i przejrzysty sposób treści z zakresu marketingu, technik kreatywności, skutecznej sprzedaży, prezentacji, prowadzenia narad, benchmarkingu, metod manipulacji, prowadzenia własnej działalności gospodarczej.

Czy książka "Skuteczny marketing" jest dostępna na chomikuj?

To pytanie jest zadawane przez dziesiątki ludzi każdego dnia. Nie warto tracić czas na poszukiwanie pirackich źródeł, krzywdząc przy tym prawo autorskie, które jest bardzo istotne dla każdego pisarza. Wspieraj legalną kulturę, korzystając z serwisów tj. Amazon, Empik oraz Gandalf. Księżkę Skuteczny marketing prawdopodobnie można tam kupić lub przeczytać bez limitów i dużych opłat. Została wydana w roku 2000. Natomiast dokładną premierę miała w 2000-01-01 Co więcej, książka Skuteczny marketing wpisuje się w gatunek Biznes, Finanse. Książka liczy dokładnie 128 stron, co przekłada się średnio na 2 godziny i 8 minut czytania, zakładając, że przeczytanie jednej strony zajmie Ci minutę. Książka ukazał się dzięki wydawnictwu Kursor Multimedia.

Zgłoś naruszenie praw autorskich

Książki przeglądane przez innych

Zarządzanie projektami

W książce omówiono podstawowe zagadnienia dotyczące zarządzania projektami, a także funkcjonalne, instytucjonalne i personalne problemy oraz zaproponowano ich rozwiązania. Dużym walorem opracowania jest zastosowanie omawianych metod w praktyce na przykładzie przedsiębiorstwa produkcyjnego. Przejdź do książki

Międzynarodowe związki gospodarki z polityką

Wzajemne związki swoistych w gruncie rzeczy procesów gospodarczych z podobnie odrębnymi wydarzeniami politycznymi są tak silne i trwałe, że wszelkie próby zrozumienia istoty ich integracji wymagają szczególnej ostrożności. Tym bardziej dotyczy to międzynarodowych wzajemnych powiązań,... Przejdź do książki

Nie chcesz pracować? Zarządzaj!

Zarządzanie firmą lub działem to skomplikowany proces, wymagający wielu skoordynowanych działań. Aby zarządzać efektywnie potrzebne jest wsparcie wielu osób, które uczestniczą w tym procesie.Skuteczny menedżer nie jest powołany do spędzania czasu na spotkaniach, zebraniach, meetingach... Przejdź do książki

Badania jako podstawa projektowania user experience

Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem. Przejdź do książki

Igrzyska talentów w Dolinie Krzemowej. Rozmowy z mistrzami start-upów.

Pomysł na napisanie książki zrodził się z potrzeby opowiedzenia o odważnych młodych ludziach, którzy postanowili zrewolucjonizować świat. Nasi rozmówcy marzą śmiało, myślą daleko i wyobraźnią wyprzedzają współczesność. Spełniają marzenia o „szklanych domach” XXI wieku.Wiele firm... Przejdź do książki

Nowa nauka o finansach. Przeciw efektywności rynku

Niewielka, barwnie napisana książka Roberta Haugena, autoraznanego polskiemu czytelnikowi podręcznika Teoria nowoczesnego inwestowania,stanie się prawdopodobnie jedną z najważniejszych w tym dziesięcioleciupublikacji na temat teorii finansów. Przejdź do książki

Historia rozwoju ekonomii. Tom 5. Od keynesizmu do syntezy neoklasycznej

Wybuch Wielkiego Kryzysu w 1929 r. zaskoczył większość ówczesnych teoretyków ekonomii. Niestety ortodoksyjna ekonomia akademicka okazała się bezradna wobec rosnącego bezrobocia i przedłużającej się recesji. Wiarygodną propozycję naprawy kapitalizmu przedstawił John Maynard Keynes, który dokonał... Przejdź do książki

Konsumpcja w wielkomiejskich gospodarstwach domowych w Polsce w okresie kryzysu finansowo-ekonomicznego

Analiza teorii dotyczących zarówno konsumpcji, jak i wyniki badań własnych, wykorzystujących metodę wywiadów bezpośrednich wśród konsumentów wybranych miast Polski, miały istotny wpływ na całokształt problematyki tej monografii, która dotyczy kształtowania się konsumpcji w wielkomiejskich gospodarstwach... Przejdź do książki

Zwykłe akcje, niezwykłe zyski oraz inne dzieła

Philip Fisher to jeden z najbardziej wpływowych inwestorów wszechczasów, który cieszy się powszechnym szacunkiem i podziwem. Jego filozofię inwestowania wprowadzoną niemal czterdzieści lat temu nie tylko studiują i stosują dziś specjaliści z zakresu finansów, ale... Przejdź do książki

Wymagania dotyczące auditu wewnętrznego w systemach zarządzania najbardziej popularnych oraz bazujących na ISO 9001

W systemie zarządzania występuje wymaganie w zakresie auditu wewnętrznego. W wielu przypadkach wymagania auditowe są bardzo podobne. Jednak w różnych systemach zarządzania (szczególnie bazujących na ISO 9001) są one rozszerzone lub wyraźnie doprecyzowane. Należy się... Przejdź do książki