SYSTEM oraz inne narzędzia do odnoszenia sukcesu w marketingu sieciowym

SYSTEM oraz inne narzędzia do odnoszenia sukcesu w marketingu sieciowym chomikuj pdf
Tytuł oryginalny
The System
Data wydania
2006-01-01
Autor
Don Failla
Liczba stron
96 stron
Czas czytania
1 godzina i 36 minut
Język
polski
Tłumaczenie
Wanda Grajkowska
Wydawca
Medium
ISBN
9788387025632
Ocena
7.00 / 10.00
Kategoria
Biznes, Finanse

Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).

Zarys książki pt. "SYSTEM oraz inne narzędzia do odnoszenia sukcesu w marketingu sieciowym" autorstwa Don Failla

System to najprostsza i najszybsza droga do odniesienia sukcesu w marketingu sieciowym! Ta książka uczy, jak zachęcić innych do podjęcia własnej działalności w ramach marketingu sieciowego - i zrobić to w 10 minut, a nawet szybciej! Wystarczy, że poznasz system - a wszystko stanie się łatwe i proste. Kiedy przeczytasz tę książkę, zrozumiesz, dlaczego każdy, kto wymaga czegoś więcej od życia - kto pragnie "Mieć życie dla siebie" - może rozwijać swoją firmę w marketingu sieciowym. Dzięki systemowi, którego są twórcami, Don i Nancy rozbudowali swoją organizację - obecnie liczy ona 200 000 ludzi i wciąż się rozrasta. Ty możesz zrobić to samo! Don i Nancy wskazują tutaj, jak tego dokonać, a także zdradzają swe sekrety, m.in. jak wykorzystać upline'ów, jak udzielać wsparcia na odległość, jak inwestować w ten biznes, jak organizować krajowe "sesje skwierczenia", a także wiele, wiele innych.

Czy książka "SYSTEM oraz inne narzędzia do odnoszenia sukcesu w marketingu sieciowym" jest dostępna na chomikuj?

To pytanie jest zadawane przez setki ludzi każdego wieczora. Nie warto tracić czas na poszukiwanie pirackich źródeł, krzywdząc przy tym prawo autorskie, które jest bardzo istotne dla każdego pisarza. Wspieraj legalną kulturę, korzystając z serwisów tj. Amazon, Empik oraz Gandalf. Księżkę SYSTEM oraz inne narzędzia do odnoszenia sukcesu w marketingu sieciowym prawdopodobnie można tam kupić lub przeczytać bez limitów i wielkich opłat. Oryginalny tytuł (nazwa międzynarodowa) ksiązki to The System. Została wydana w roku 2006. Natomiast dokładną premierę miała w 2006-01-01 Co więcej, książka SYSTEM oraz inne narzędzia do odnoszenia sukcesu w marketingu sieciowym wpisuje się w gatunek Biznes, Finanse. Książka liczy dokładnie 96 stron, co przekłada się średnio na 1 godzina i 36 minut czytania, zakładając, że przeczytanie jednej strony zajmie Ci minutę. Książka ukazał się dzięki wydawnictwu Medium.

Zgłoś naruszenie praw autorskich

Książki przeglądane przez innych

Logo. Przewodnik dla projektantów

Co stoi za niezmienną popularnością logo opartych na kwadratach, okręgach czy piśmie odręcznym? Jakie jest znaczenie motywu góry, gwiazdy czy pionowych pasów dla różnych sektorów przemysłu? Dlaczego niektóre marki pomijają w swoich logo słowa?Na te... Przejdź do książki

Mini Podręcznik Przedsiębiorcy

Analizując prasę biznesową, śledząc portale opisujące ciekawostki ze świata startupów, możemy zapoznać się z różnymi przypadkami młodych firm, które mogą poszczycić się wspaniałą historią, opowieściami o sukcesie i o tysiącach klientów. Wśród tych historii pojawiają... Przejdź do książki

Pre-swazja. Jak w pełni wykorzystać techniki wpływu społecznego

Po wielkim sukcesie Wywierania wpływu na ludzi Robert B. Cialdini – światowej sławy autorytet w dziedzinie psychologii społecznej – postanowił zaspokoić głód wiedzy wszystkich czytelników, którzy chcą nie tylko znaleźć sposób, aby obronić się przed... Przejdź do książki

Dotyk Midasa – Dlaczego niektórzy przedsiębiorcy się bogacą, a większość nie.

Wielu ludzi oczekuje stabilizacji w gospodarce po załamaniu się rynku w 2007 roku, największym krachu od czasów wielkiego kryzysu okresu międzywojennego. Stabilizacja zapewne nastąpi, ale to już nie będzie ta sama gospodarka. Stara gospodarka epoki... Przejdź do książki

Jak pomnażać oszczędności? Spraw, by twoje pieniądze zaczęły pracować na ciebie!

Masz nadmiar gotówki i chcesz dodatkowo na niej zarobić? A może chcesz finansowo zabezpieczyć przyszłość swoich bliskich? Nasz poradnik skutecznie przeprowadzi cię przez labirynt rozmaitych metod inwestowania i uchroni przed popełnieniem kosztownych błędów. Przystępnie opisuje... Przejdź do książki

Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać

Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów bądź cech charakterystycznych wyznaczających położenie poszczególnych dóbr oraz... Przejdź do książki

The Culture Code

Where does great culture come from? How do you build and sustain it in your group, or strengthen a culture that needs fixing?In The Culture Code, Daniel Coyle goes inside some of the world’s most... Przejdź do książki

E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o nowoczesnym e-mail marketinguWokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za... Przejdź do książki

25 miniemerytur. Nawyki najmłodszego polskiego emeryta

Jakub B. Bączek (nazywany przez dziennikarzy najmłodszym polskim emerytem) to człowiek, który już w wieku 32 lat porzucił posadę prezesa w zbudowanej przez siebie firmie STAGEMAN i zdecydował się na model życia 50/50. Połowę swojego... Przejdź do książki

Brian Tracy i Tajniki doskonałej sprzedaży

Istnieje tyle sposobów na samodzielne dojście do miliona, że jest prawie niemożliwe, by nie osiągnąć tego celu, jeśli myślisz o nim naprawdę poważnie Czy stać Cię na to, by nie zarabiać więcej?Żadna inna książka nie... Przejdź do książki

Dostawcy jak wybrać właściwie

W Twoim przedsiębiorstwie dział zakupów został wyodrębniony jako oddzielna jednostka?A może sam kupujesz potrzebne do produkcji materiały i komponenty? Bez względu na to, jak brzmi odpowiedź, jako szef produkcji wiesz jedno: to Tobie najbardziej zależy... Przejdź do książki