Typy osobowości Klienta i Rozmówcy 2. Jak je rozpoznawać? Jak sobie z nimi radzić?

Typy osobowości Klienta i Rozmówcy 2. Jak je rozpoznawać? Jak sobie z nimi radzić? chomikuj pdf
Data wydania
2015-11-05
Autor
Witold Anusz
Język
polski
Wydawca
The Black Horse
ISBN
9788365391117
Ocena
9.00 / 10.00
Kategoria
Biznes, Finanse

Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).

Wprowadzenie do książki pt. "Typy osobowości Klienta i Rozmówcy 2. Jak je rozpoznawać? Jak sobie z nimi radzić?" autorstwa Witold Anusz

„Typy osobowości Klienta i rozmówcy” to zestaw informacji na temat tego jak rozpoznawać typy osobowości naszego rozmówcy oraz jak z nim negocjować i jak go przekonywać. Każdy człowiek wysyła mnóstwo sygnałów i informacji na swój temat. Jeżeli zaczniemy w sposób świadomy zwracać uwagę na to, co mówi, jak mówi i ile mówi to otrzymamy pierwsze wskazówki na temat jego osobowości. Jeśli zaczniemy obserwować jego zachowanie i otoczenie i zwracać uwagę na te kolejne informacje to otrzymamy mnóstwo danych, które pozwolą nam z dużym prawdopodobieństwem określić, jaki typ osobowości czy mieszankę typów reprezentuje. A to pozwoli nam ustalić schemat postępowanie z danym rozmówcą. Nagranie „Typy osobowości Klienta i rozmówcy2. Jak rozpoznawać typ osobowości? Jak sobie z nimi radzić? wyjaśnia zasady, które pozwalają rozpoznawać różne typy osobowości oraz dostarcz informacji, jak sobie z nimi radzić. Jest kontynuacją wcześniejszego nagrania „Typy osobowości Klienta i rozmówcy”, czyli „Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć?” Pytania do zagadnień zawartych w nagraniach można zadawać tutaj: www.ask.fm/negocjacjesystemowe Zapraszam do słuchania i używania. Ta wiedza zastosowana w praktyce bardzo, bardzo pomaga, a czasem czyni cuda.   Autor: Witold Anusz to negocjator, trener i ekspert ds. negocjacji. Działając ponad 20 lat w biznesie, przeprowadził ponad 13.000 rozmów negocjacyjnych w biznesie. Rozmów związanych ze sprzedażą i zakupami produktów, usług i negocjowaniem warunków handlowych. Jest praktykiem, pasjonatem i miłośnikiem negocjacji systemowych, najskuteczniejszego aktualnie modelu negocjacji. Jest gorącym propagatorem TQM in Sales (TQM w sprzedaży). Ponieważ ta metoda gwarantuje niezwykłą skuteczność i wzrosty w obszarze sprzedaży. Przeprowadził sporo ponad 1.000 dni warsztatowych z tego zakresu. Wyszkolił kilka tysięcy handlowców. Z pewnością nie powie wszystkiego, co wie w ciągu, tego krótkiego nagrania, ale z na pewno wie, co mówi. Zapraszamy do zakupu.

Czy książka "Typy osobowości Klienta i Rozmówcy 2. Jak je rozpoznawać? Jak sobie z nimi radzić?" jest dostępna na chomikuj?

To pytanie jest zadawane przez dziesiątki ludzi każdego dnia. Nie warto tracić czas na poszukiwanie pirackich źródeł, krzywdząc przy tym prawo autorskie, które jest bardzo istotne dla każdego pisarza. Wspieraj legalną kulturę, korzystając z serwisów tj. Amazon, Empik oraz Gandalf. Księżkę Typy osobowości Klienta i Rozmówcy 2. Jak je rozpoznawać? Jak sobie z nimi radzić? prawdopodobnie można tam kupić lub przeczytać bez limitów i dużych opłat. Została wydana w roku 2015. Natomiast dokładną premierę miała w 2015-11-05 Co więcej, książka Typy osobowości Klienta i Rozmówcy 2. Jak je rozpoznawać? Jak sobie z nimi radzić? wpisuje się w gatunek Biznes, Finanse. Książka ukazał się dzięki wydawnictwu The Black Horse.

Zgłoś naruszenie praw autorskich

Książki przeglądane przez innych

Teorie ekonomii a instrumenty antykryzysowe

Książka jest poświęcona poszukiwaniu w nauce ekonomii terapii na kryzys światowy. Autor twierdzi, że nauka ta została zainfekowana w USA pod koniec ubiegłego wieku przez ideologię - określoną później jako neoliberalizm - i poniosła klęskę.Autor... Przejdź do książki

Droga Toyoty do ciągłego doskonalenia. Jak osiągać znakomite wyniki dzięki strategii i operacyjnej doskonałości

Oto podstawy niezbędne do stworzenia wizji ciągłego doskonalenia dopasowanego do twojego przedsiębiorstwa, a następnie przekształcenia owej wizji w mierzalną rzeczywistość.W czasie nagłośnionej akcji serwisowej Toyoty w latach 2009 i 2010 legendarna już reputacja producenta samochodów,... Przejdź do książki

Anty-Lewiatan

Anty-Lewiatan. Doktryna polityczna i prawna Murraya Newtona Rothbarda autorstwa dr. Radosława Wojtyszyna jest świetnie zorganizowanym i kompetentnym przewodnikiem po myśli amerykańskiego filozofa, ekonomisty i publicysty i z pewnością może służyć za cenne narzędzie dla osób,... Przejdź do książki

Marketing skuteczne planowanie i praktyka

to praktyczny poradnik napisany przez twórcę strategii marketingowych nowoczesnych niemieckich firm. Książka ta zawiera wiadomości dotyczące nowoczesnego i skutecznego marketingu. Dostarcza wskazówek, których celem jest, poznanie stanu marketingu, plano Przejdź do książki

Marketing polityczny

Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Prezentuje fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na podstawie kampanii prezydenckich w USA i w Polsce. Podstawowy... Przejdź do książki

Jak działać sprawnie i skutecznie

Poza krótkim wprowadzeniem do problematyki sprawnego i skutecznego działania książka obejmuje zalecenia dotyczące tego, jak działać sprawnie i skutecznie w sensie uniwersalnym, tj. bez względu na sytuację, w której się znaleźliśmy oraz dziedzinę, którą się... Przejdź do książki

Financial market instruments in case studies. Chapter 2. Mortgage Financial Instruments in European Countries – Anna Szelągowska

Rynek finansowy jest trzonem gospodarki i wywiera ogromny wpływ na jej poszczególne branże, pozwalając jej dzięki temu właściwie funkcjonować. Odbywa się to dzięki różnorodnym instrumentom finansowym, które tworzone są specjalnie pod potrzeby jego uczestników. Instrumenty... Przejdź do książki

Wielki przekręt. Kleska polskich reform

"Przedmiotem książki jest proces półdarmowej wyprzedaży większości polskiego majątku obcym inwestorom. Nazywam tę operację "wielkim przekrętem", gdyż zwrot ten najlepiej oddaje sposób wyzbycia się majątku. Jedni twierdzą, że groził koniec świata, więc szybko trzeba było... Przejdź do książki

Seth Godin. Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe.

Poważny biznes z przymrużeniem okaKim są zmianoholicy?Czy to prawda, że wielkie marki niebawem wyginą?Co wspólnego ma krem do dekoracji deserów z modelem biznesowym?"Teraz małe jest wielkie..." to niezwykła, intrygująca książka, która wyróżnia się na tle... Przejdź do książki

Planuj i bogać się

„Planuj i bogać się” wydaje się na pierwszy rzut oka książką bardzo typową. Ot, jednym z wielu na rynku biznesowych poradników. Ma jednak ukryty pazur i to coś, co pozwala nazwać ją inspirującą.„Planuj i bogać... Przejdź do książki

Bogate życie. 10 inwestycji, które zapewnią ci wolność finansową

Doradca finansowy oraz certyfikowany trener sukcesu Beau Henderson proponuje nowe spojrzenie na kwestię budowania majątku i inwestowania.Powie ci o pieniądzach coś, czego nie usłyszysz od nikogo innego. Wyjaśni ci, czym pieniądze są i czy one... Przejdź do książki

Badania jakościowe metody i zastosowania

Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy menedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań.Niezbędna staje się w szczególności aktualna, wiarygodna i... Przejdź do książki