Zmiany decyzji strategicznych

Zmiany decyzji strategicznych chomikuj pdf
Data wydania
2001-01-01
Autor
Peter Skat-Rordam
Liczba stron
180 stron
Czas czytania
3 godziny
Język
polski
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN
8301134186
Ocena
9.00 / 10.00
Kategoria
Biznes, Finanse

Jeżeli nie widzisz powyżej porównywarki cenowej, oznacza to, że nie posiadamy informacji gdzie można zakupić tę publikację. Znalazłeś błąd w serwisie? Skontaktuj się z nami i przekaż swoje uwagi (zakładka kontakt).

Wprowadzenie do książki pt. "Zmiany decyzji strategicznych" autorstwa Peter Skat-Rordam

Czy książka "Zmiany decyzji strategicznych" jest dostępna na chomikuj?

To pytanie jest zadawane przez dziesiątki ludzi każdego dnia. Nie warto tracić czas na poszukiwanie pirackich źródeł, krzywdząc przy tym prawo autorskie, które jest bardzo istotne dla każdego pisarza. Wspieraj legalną kulturę, korzystając z serwisów tj. Amazon, Empik oraz Gandalf. Księżkę Zmiany decyzji strategicznych prawdopodobnie można tam kupić lub przeczytać bez limitów i dużych opłat. Została wydana w roku 2001. Natomiast dokładną premierę miała w 2001-01-01 Co więcej, książka Zmiany decyzji strategicznych wpisuje się w gatunek Biznes, Finanse. Książka liczy dokładnie 180 stron, co przekłada się średnio na 3 godziny czytania, zakładając, że przeczytanie jednej strony zajmie Ci minutę. Książka ukazał się dzięki wydawnictwu Wydawnictwo Naukowe PWN.

Zgłoś naruszenie praw autorskich

Książki przeglądane przez innych

Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej

„Biblia adaptacji i integracji w nowej pracy”.The Economist”Przygotuj się na pierwsze 90 dni w nowej roli!Nie jest przesadą stwierdzenie, że wejście w nową rolę w środowisku zawodowym jest największym wyzwaniem dla każdego, szczególnie dla menedżera.... Przejdź do książki

Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów

Książka przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do Internetu i budowanie społeczności wokół marki. To ważna na polskim rynku publikacja z zakresu content marketingu omawiająca... Przejdź do książki

Austriacy o standardzie złota

W 2005 roku uncja złota kosztowała około 400 dolarów amerykańskich. Dziś kosztuje ponad 1800 dolarów, a więc najwięcej w historii. W ostatnich latach złoto okazało się świetną inwestycją. Jego cena rosła we wszystkich walutach świata:... Przejdź do książki

Historia rozwoju ekonomii. Tom 1 Od starożytności do szkoły klasycznej

W rozprawie autor podjął próbę nowego spojrzenia na proces rozwoju myśli ekonomicznej. Dokonania twórców idei ekonomicznych prezentuje w sposób niekonwencjonalny. Na podstawie materiałów źródłowych wskazuje autorów nowych pojęć i koncepcji. Formułuje przy tym wnioski odmienne... Przejdź do książki

Jak kraść? Podręcznik złodzieja

Współczesna Polska to raj dla złodziei, a piekło dla ludzi uczciwych. Aby przetrwać w chaszczach i cierniach codzienności musisz opanować obowiązujące w niej reguły gry. Podstaw prawa, ekonomii, politologii i metodyki popełnianych przestępstw nauczy Cię... Przejdź do książki

Organizacja i zarządzanie

W książce Autor podejmuje zagadnienia: organizacji, z uwzględnieniem jej zróżnicowanego otoczenia, planowania, strategii i podejmowania decyzji w organizacji, kierowania i zarządzania, zwłaszcza zasobami ludzkimi, czynników motywacyjnych ludzkiej pracy, konfliktów w pracy i sposobów ich rozwiązywania. Przejdź do książki

Neuromarketing

Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta. Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe,... Przejdź do książki

Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej

Książka prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej.Publikacja zawiera:- teorię marketingu i komunikacji marketingowej,- klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej,- szeroki przegląd zagranicznych i polskich definicji event marketingu,- charakterystykę cech eventu jako... Przejdź do książki

Sprzedawanie jest sztuką

Artur Dłubak – absolwent między innymi zarządzania przedsiębiorstwem na Fernakademie w Hamburgu, marketingu i sprzedaży w WSHiFM w Warszawie oraz MALIC na York St John University w Yorku. Jako jeden z nielicznych Polaków uzyskał dyplom... Przejdź do książki

Zarządzanie zorientowane na Rezultat

Zarządzanie zorientowane na rezultat najwięcej korzyści przyniesie osobom, które na co dzień zarządzają zespołami i które dążą do tego, by pracownicy brali na siebie odpowiedzialność za cele i wykazywali własną inicjatywę w ich realizacji. Także... Przejdź do książki

Faktury VAT 2016 wyjaśnienia praktyczne

 Jak wiadomo, faktura VAT jest podstawowym dokumentem księgowym i rozliczeniowym. Jedną z jej funkcji jest dokumentowanie transakcji i umożliwienie poprawnego ich ujęcia w księgach i ewidencjach zarówno wystawcy, jak i odbiorcy faktury. Jej otrzymanie pozwala także na odliczenie wykazanego... Przejdź do książki

Droga do ruiny. Tajny plan globalnego kryzysu finansowego

Metody naukowe można stosować w ekonomii i uzyskiwać dzięki temu świetne wyniki, jednak większość popularnych ekonomistów to nie naukowcy, a dogmatycy. Zachowują się jak politycy, populiści albo propagandyści. Ignorują fakty, które nie popierają ich twierdzeń.... Przejdź do książki